ליאורה מבשרת על סולחה בין שני ענקי הזמר המזרחי, עופר לוי ואבי ביטר. השניים היו במלחמת עולם אחרי שכל אחד מהם זימר על חברו בתקשורת. פנינים לדוגמה מהעבר - לוי: "אני לא מקליט איתו, אולי אבי ביטר עצמו מנסה להרוויח מהשם שלי. אני מקליט רק עם זמרים שיודעים לשיר". ביטר: "לא מכיר עופר לוי, מכיר את השם, לא שמעתי את השירים שלו מעולם". עכשיו לוי הזמין את ביטר להופיע איתו.

ביטר, למה הייתם בכאסח? בעבר טענת שהוא שם לך רגליים.

"לא היינו אף פעם בקשר. מה שהיה היה, באהבת חינם נברא העולם. הכל היה פעם עניין של אגו. היינו צעירים, היום אנחנו בוגרים יותר. עופר התחזק בדת והוא גם מחזק אותי בדברי תורה. לפני שבוע הוא הגיע אלי והכין לי קבב טעים. היה אחלה ערב, ישבנו עם הנשים שלנו ביחד עם הזמר שיקו חייק שארגן את הפגישה והסולחה".


לוי, שנה חדשה, זמירות חדשות?

"אף פעם לא היינו חברים. הכל בסדר. אני בשלום עם עצמי, עם בוראי, בשלום עם כל הבריות. אני הגעתי למצב להבין שהכל קורה רק מלמעלה. אבי ביטר הוא איש מקסים, טוב, הוא באמת עושה טוב לאנשים. אני מברך אותו שימשיך להצליח בכל ההצלחות. אוהבים אותו מאוד. אני לא יודע איך הגעתם לזה שהיינו מסוכסכים".

עופר לוי (צילום: יוסי זליגר)
עופר לוי (צילום: יוסי זליגר)

>בטולמנ'ס חגגו את השקת קולקציית המטבחים החדשה של מותג דאדא לשנת 2019. הגיעו: מבעלי טולמנ'ס שוקי שוורץ, אומן הפטיסרי הבינלאומי טל שפיגל, אדריכלים ועוד.

>לקראת שבת ובפרוס השנה החדשה ליאורה משגרת יונת שלום לבר רפאלי בזו הלשון: "בר יקרה. אני יודעת שאמך ציפי לא ממש מחבבת אותי, אבל אני אישית מאוד מעריכה אותך. אני משוכנעת שהחשדות לכאורה על העלמת מסים מקורם בתמימות ולא בזדון. העצה שלי: תלכי בדרכם של אייל גולן ומשה פרץ, תשלמי כופר ושלום על ישראל. אל תלכי, חס וחלילה, בדרכו של קובי פרץ. אני בטוחה שלא נראה אותך במדים הכתומים. הם לא מתאימים לך. אני גם כועסת על כל אלו שלא תומכים בך להנחיית האירוויזיון. הבאת הרבה כבוד למדינה, הרבה יותר מהאפסנאים והג'ובניקים ששירתו בצה"ל. מאחלת לשתינו שגם בשנה הקרובה נתקוטט רק על שטויות והכל יהיה מאחורייך". 

בר רפאלי (צילום: גטי)
בר רפאלי (צילום: גטי)