ורד, אשתו של גילי ארגוב, לקחה על עצמה את תפקיד המנהלת האישית של בעלה ומספרת לראשונה שהיא ובעלה שרויים בדיכאון אחרי לידה ודיכאון בכלל. ארגוב פנתה לליאורה ולקוראיה בבקשת עזרה דחופה. "גילי עובר דיכאון בגלל זלזול מאנשים שלא מפרגנים לו והורסים לו ומפיצים עליו שמועות. בעלי עובר תקופה קשה. הוא מחוסר עבודה. יש לו שני ילדים, שיהיו בריאים, לפרנס. הוא עומד לסיים אלבום ויש חוסר פרגון מכולם. הוא שוקל לפרוש לגמרי בגלל חוסר הפרגון. אני רואה את בעלי יום יום מדוכא. אנשים פשוט מעליבים אותו ודורכים עליו. אני מוצאת את עצמי פונה לכל העולם לעזרה ואף אחד לא מוכן לפרגן לו. פשוט עשו עליו איקס. לדעתי יש מישהו שעושה את כל הדברים האלה ושם לו רגל".

הוא הולך לאח הגדול?

"לא, זאת שמועה בפעם השנייה"


מי שם לו רגל לדעתך?

"אני עדיין מנסה לברר, מקווה להגיע ליעד"

אתם בטוח חושדים במישהו.

"אני יודעת שבעלי עובר דיכאון כבד בבית"

ואיך בעניין האלימות והיחסים ביניכם?

"התקשורת ניפחה את דברים שלא היו. היחסים, ברוך ה'. אבא שקם בלילה ועוזר לי בלי סוף. אני אבל מותשת מאוד, ההורמונים חוגגים. הרבה בכי. מין תחושה שאני נופלת לדיכאון. גם המצב שלי וגם גילי, שכואב לי עליו לראות אותו ככה. כרגע הוא חידש את האלבום של ננסי ברנדס "לא נולדתי מלך", אלבום מדהים. ועוד אלבום שעומד לצאת סוף סוף. שהוא היה בסמים המועדון היה מפוצץ, רק חיפשו אותו לעבוד. מה קרה? עכשיו הוא נקי אין להם טעם. יש מנהל, אבל כנראה שגם לו סוגרים דלתות. ליאורה, שתביני, אני עוברת דיכאון"



ורד וגילי ארגוב (צילום: רמי צילום אירועים)
ורד וגילי ארגוב (צילום: רמי צילום אירועים)

אתם מתסדרים ביניכם?

"כן הוא עוזר באמת, אבל אני עצמי מדוכאת. הכל קשה פתאום"
מסכנה.
"אני כותבת לך ואני בוכה. שיהיו בריאים הילדים, הם מתנה, אבל הנפש שלי נכנסה פשוט לדיכאון"
את חייבת להתחזק. קחי ציפרלקס.
"אני נוטלת כבר. אני מטפלת בילדים ברוך ה'. תודה לגילי שעוזר לי, לא מובן מאליו. חמותי עזרה ואמא שלי. עכשיו זה אני, גילי והילדים. אני חושבת שיולדת זקוקה שיהיו סביבה לפחות חודשיים שהיא תנוח, במיוחד שיש שתיים. שיהיו בריאים ממש כמו תאומים הפרש של שנה"
לדעתך יש לך דיכאון אחרי לידה?
"יש לי דיכאון מהמצב של בעלי והמצב שאני זקוקה לעוד עזרה ואין לי. אני מרגישה שאני נופלת"
את מוכנה שאכתוב על הדיכאון שלך?
"תכתבי, אבל בבקשה תכתבי על המצב של גילי. שאנשים ידעו. והכי חשוב, תבואי בעקיצה רצינית שאני זקוקה לעוד עזרה ולדעתך לא עוזבים יולדת במצב כזה. והכי גרוע, כל היום זוהר ארגוב ז"ל. יופי מה עם הבן שלו שנופל לדיכאון בבית? שמישהו יעזור, גילי נקי"
אמא של גילי עוזרת לך?
"עזרה כמה שיכלה, מעריכה אותה. אני זקוקה לשינה טובה"
אנחנו זקוקים לפרגון כי מדובר בכסף שהשקענו לסינגלים החדשים.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)