הדיווחים מיהרו להגיע! תאגיד השידור הציבורי ואיגוד השידור האירופי עובדים בשבועות האחרונים במרץ על תכנית לאירוויזיון הצפוי להתקיים בחודש מאי בתל אביב. אחרי שנבחרו המנחים שיובילו את המשדרים הגיע הזמן לדאוג לחלק האמנותי. אז לצד שמות כוכבות האירווזיון נטע ברזילי ודנה אינטרנשיונל שכבר אישרו השתתפותן, עלה גם שמו של הזמר הכי מדובר בארץ בתקופה האחרונה עומר אדם אך כעת מסתמן שהוא סירב להצעה המכובדת.

אז מה גרם לזמר הצעיר לסרב להצעה כל כך מפתה ונחשבת? אתם בטח יכולים לנחש. עומר אדם לא עובד בשבתות (בדיוק כפי שהיה גם בפסטיגל, רק שאז בסופו של דבר החליטו בהפקה באופן תקדימי לא להציג בימי שבת עבורו). השידור עצמו אמנם יתרחש במוצאי שבת אך החזרות הגנרליות ייערכו כבר משישי, דבר שלא עובר בתנאי העבודה שלו ועם כל הכבוד לא נראה שמישהו יזיז את השידור כדי שהמסלסל יוכל להופיע.

עושה לנו הופה. עומר אדם (צילום: אבשלום ששוני)
עושה לנו הופה. עומר אדם (צילום: אבשלום ששוני)


עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עומר אדם מסר בתגובה: עומר אדם קיבל הצעה להשתתף במופע האמנותי של אירוויזיון 2019, לאחר פגישה בין הצדדים, ולאור זה שהחזרות הגנרליות מתקיימות במהלך השבת, החליט עומר למרות הכבוד הגדול, לא לקחת חלק באירוע ומודה מקרב לב על הפניה.

(צילום: פזי אברמוביץ)
(צילום: פזי אברמוביץ)