זוכרים שליאורה סיפרה לכם בהרחבה כי דוד חן, האקס של צופית גרנט, נמצא בסיבוכים כלכליים? אז לצערה נראה שהם רק הולכים ומתגברים. בשבוע שעבר קיבל חן צו פינוי לחנותו, "נקודות חן" בשוק הפשפשים. זאת אחרי שלא שילם שכירות יותר מחצי שנה. השכנים מהשוק מספרים שהוא בכלל לא מגיע. וגם המסגר, ג'ורג' ויזוטו, האחרון ששמר לו אמונים, כבר לא שם.

ויזוטו, מכה בברזל כשהוא כבר קר?

"הפסקתי לעבוד שם לפני חודשיים. לא קיבלתי משכורות ואי אפשר היה יותר. הוא אדם טוב, אבל בשנה האחרונה הוא לא עמד בהוצאות והתשלומים. אני מאוד מודאג גם לגבי הפיצויים שמגיעים לי. עבדתי שם כשנתיים ויש אנשים שעבדו אצלו 02 שנה וגם הם לא יודעים מה יהיה. אי אפשר לדבר עם אף אחד. מצב לא פשוט״.


חן בחר שלא להגיב.

(צילום: איה בן עזרי, רפי דלויה)
(צילום: איה בן עזרי, רפי דלויה)

>היחצנית יוספה ברק, שטענה שהח"כ והארוס הטרי יהודה גליק הטריד אותה מינית לכאורה, מתמודדת בפוליטיקה.

ברק, ההשמצות יעברו מבני גנץ אלייך?

"אני מגששת את הדרך שלי. זה אומר שאני מתאמת פגישות ויש אלי לא מעט פניות, למרבה הפתעתי. אומדים אותי ככוח אלקטורלי. זה שלב מאוד בוסרי. אני מקווה שהשבוע אסגור משהו. אני לא יודעת אם זה יבשיל או לא, אבל הפוליטיקה קוסמת לי. יש לי המון חברים בכנסת. הגעתי לשם לפני שבועיים והתקבלתי בחום, נשיקות, חיבוקים. אף אחד לא פחד לגעת בי או שאני אגע בו. זה מה ששאפתי. לקבל יחס הולם".

יוספה ברק ויהודה גליק (צילום: אינסטגרם/פלאש 90)
יוספה ברק ויהודה גליק (צילום: אינסטגרם/פלאש 90)

>כמו בבדיחה המפורסמת על החתול שעבר ניתוח, ראש עיריית נהריה הנצחי לשעבר, ז'קי סבג, נפל על הרגליים והפך ליועץ. בדף הפייסבוק שלו הוא פונה ללקוחות הפוטנציאליים:

"שבוע טוב ומבורך. במסגרת עבודתי כיועץ למספר ראשי ערים, אני נפגש עם חלק גדול של שרי הממשלה על מנת לקדם תוכניות וקבלת תקציבים לרשויות שאותם אני מייצג. ביום חמישי נפגשתי עם השר אופיר אקוניס והשרה מירי רגב. היום הוזמנתי לפגישה עם חברי, שר התחבורה ישראל כץ, לישיבת עבודה שוטפת ובהזדמנות הזו הודיתי לו על תמיכתו ותמיכת שאר שרי הממשלה במשך שנים ועל קידום הטבת המס לתושבי נהריה והסכם הגג שמבטיח לנהריה תקציבים ענקיים לקידומה של העיר בעשר השנים הקרובות. בנוסף דנו בבחירות הקרובות לפריימריז בליכוד. בשבועות הקרובים אשלח לכל חברי הליכוד בנהריה את רשימת המומלצים שלי שתרמו רבות לפיתוחה וקידומה של העיר נהריה. זו גם ההזדמנות להוקיר לשרים ולחברי כנסת על עזרתם לעיר נהריה. בהצלחה לכולנו, וראש חודש שבט טוב ומבורך לכל תושבי נהריה".

סבג, מי מוצבים אצלך בראש הרשימה לפריימריז?

"אני כרגע נמצא עם אנשים, תנסי יותר מאוחר".