בעוד אביבה תבורי נמצאת בבית "האח הגדול VIP", יושבים האחים שלה ומקטרים עליה.

אמיר אזולאי, אח של אביבה, הבנתי שאתה כועס קצת עליה.

״קצת? הרבה מאוד. היא לא בקשר איתנו כבר הרבה זמן. אחותי רינת ואני חולים במחלת כליות תורשתית ועוברים דיאליזות. רק היא ניצלה מהמחלה. אנחנו אנשים חולים, והיא לא מתעניינת בכלום. תתקשרי פעם, תשאלי מה נשמע, מה קורה. אני לא רוצה קשר איתה ולא כלום. מבחינתי אין לי אחות. היא לא קיימת. תמיד הייתה אינטרסנטית ומרוכזת בעצמה״.


בכל זאת, האחות המוצלחת של המשפחה.

״להתחתן ולהתגרש שלוש פעמים, לא הייתי אומר שמדובר בהצלחה גדולה״.

רינת טפר, אחותה של אביבה, משפחה לא בוחרים?

״שימי ויהודית היו פה ביום ההולדת של הבת שלי. שימי פי אלף בן אדם ממנה״.

אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)
אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)

>חברת הכנסת ד"ר ענת ברקו בישרה לחבריה בפייסבוק כי בעלה, ראובן, קנה לה מתנה מקורית ליום הנישואים - אקדח - וגם העלתה תמונה של שניהם בפעילות מבצעית במטווח.

ברקו, סחתיין על המתנה המקורית. אני רק מקווה שלא תירי בתוך הנגמ"ש.

"בעלי קנה לי ליום הנישואים וולטר 0.22, אקדח של קילרים, כמו ג'יימס בונד. לצערי, הוא לא מוצלח כל כך בבחירת תכשיטים. אני סגן אלוף במילואים ונושאת נשק מדי יום לכנסת, שאותו אני מפקידה בכניסה למשכן. בעלי הוא בן לניצול שואה ועקרון השרידות מוביל אותו. לכן הוא בחר גם במתנה שמטרתה היא לשמור על עצמי ולהגן על עצמי".

ענת ברקו (צילום: אריאל הבשור)
ענת ברקו (צילום: אריאל הבשור)

>דארקו פריק, "הלסינקי" בשבילכם, אחד מכוכבי הסדרה המצליחה "בית הנייר", התארח במלון איילנד בנתניה, הפעם ללא התחפושת. פריק התלהב מנוף קו הרקיע בריביירה של ישראל וירד לסיבוב על הטיילת עם בעלת המלון, סנונית בן חור. הוא התקבל במחיאות כפיים על ידי העוברים ושבים שהתלהבו לראות את הלסינקי האימתני במציאות.