חבר הכנסת הססגוני, אורן חזן, שלא מפסיק להפתיע ולהפריע, שוקל לעבור השתלת שיער.

חזן, הטלנובלה "הכלה מאיסטנבול" עשתה לך את זה? שלא תחזור לנו מפחיד כמו אלי פיניש.

"מה שנכון נכון, רציתי, אך לצערי קצין הכנסת לא מאשר לי לטוס לטורקיה מטעמי ביטחון. הדבר הוא תולדה של איומים רבים כנגדי מחמאס ומגורמים עוינים נוספים בעולם הערבי. תגידי לי את מה עדיף - ראש בלי שיער, או שיער בלי ראש".


איזו בעיה יש לך עם השיער?

"מקריח, כמו כל הגברים".

אורן חזן (צילום: אביב חופי)
אורן חזן (צילום: אביב חופי)

>יום שלישי, השמש של אחרי הסערה. מוטי רייף ובן זוגו סימור לוזון יושבים על ספסל בשדרות נורדאו, הראש של כל אחד מהם שקוע בספר. מתברר ששניהם קוראים את אותו ספר המתח, ״פרח טורף״ של יהודית וינשטוק, ובכל פעם שאחד מהם סיים לקרוא עמוד הוא המתין לבן זוגו כדי שיהיו מסונכרנים.

>למרות מלחמת הרכוש המשותף שמתנהלת ביניהם, כשמתקשרים לאלי טמיר, הפרוד של הזמרת אילנית, מושמע בעוז השיר ״שיר של יום חולין״.

>הודעה מיוחדת לשר הפנים אריה דרעי. הדוד שלך אמיל הספר, המתגורר ברמת גן ומהווה מוסד בפני עצמו, התחיל לתמוך בבני גנץ.

>משה קלוגהפט, מי שהמציא את נפתלי בנט פחות או יותר, כנראה לא יעבוד איתו בבחירות הקרובות.

מתן סידי, הדובר של בנט, יד חזקה?

"לקלוגהפט יש עבודות בחו״ל בחודשים הקרובים ולכן לא יעבוד בבחירות בארץ. בנט והוא כמובן בקשר טוב בלי קשר".

קלוגהפט, תן דיווח מאזורי הקרבות.

"לאחר הניצחון בבחירות לנשיאות גיאורגיה לפני חודש, בחודשים הקרובים אשהה באירופה בייעוץ פוליטי ולכן לא יכולתי להיענות להצעות לבחירות בישראל".

משה קלוגהפט (צילום: אריק סולטן)
משה קלוגהפט (צילום: אריק סולטן)

>ביום חמישי שעבר הגיע השף אסף סרי, שותפו של השף אסף גרניט במסעדת "יודל'ה" ופיינליסט "משחקי השף", לחנות האופנה "פיגל" לקנות חליפה לקראת חתונתו באולמי "ארטמיסיה".

>בכירי המשק בישראל, מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, אנשי פרסום ותקשורת מובילים השתתפו השבוע בכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי 2019 שנערך בגני התערוכה בתל אביב. מבין הדוברים שהשתתפו בכנס ניתן היה למצוא גם את המוזיקאי והיוצר דורון מדלי, אך מי שגנבה את ההצגה, הייתה דווקא מנחת הכנס, הקומיקאית תום יער, אשר שעשעה את קהל הנוכחים במיוחד כאשר כינתה את תלמה בירו, מנכ"ל האיגוד, ה"חאליסי של עולם השיווק". 

תום יער (צילום: אביב חופי)
תום יער (צילום: אביב חופי)