חייו הסוערים של משולם ריקליס, שנפטר בשיבה טובה בגיל 95, לא הסתיימו עם מותו, להפך, הסערה רק התגברה. במודעת האבל שפרסמה אשתו, טלי סיני–ריקליס, היא ציינה אפילו את בתו מונה ז"ל, אבל שכחה משום מה לציין את ילדיו החיים, קיידי וכריסטופר מאקס, וגם את גרושתו האטרקטיבית, פיה זדורה. איש העסקים אריה גנגר בחר לנחם רק את ילדיו של ריקליס והתעלם מסיני, כאילו זוס ז״ל לא היה נשוי לרקדנית וזמרת הליווי של יזהר כהן, שרשמה את שיא תהילתה כשליוותה את כהן באירווויזיון וגם כמובן ב"מעושרות".

גנגר, במודעת האבל שפרסמת לזכר זוס בחרת שלא להתייחס לאשתו טלי, אלא רק לילדיו ונכדיו. הייתה בזה איזושהי אמירה?

״אני לא רוצה להתראיין״.


חבל.

״אני מודה לך על הטלפון״.

זה קצת מוזר שאתה לא מנחם את האלמנה.

״תודה״.

משולם ריקליס (צילום: משה שי)
משולם ריקליס (צילום: משה שי)

גם בהלוויה של ריקליס נמשכה הטלנובלה. בתו הצעירה קיידי מאשתו ואהבת חייו, השחקנית פיה זדורה, נעדרה ממנה. ליאורה גילתה בפייסבוק של קיידי פוסט מטלטל מלפני חודשיים שבו קיידי מתלוננת מרה על אשתו השלישית טלי, אשר מנעה, לטענתה, מאביה, להיות בקשר איתה, עם אחיה כריסטופר ועם אמה בשש השנים האחרונות. קיידי סיפרה שייקח לה מיליארד שעות של פסיכולוג ומיליון דמעות כדי להתאושש מהכאב - לדעת שיש לך אבא חי שאשתו לא מרשה לו לדבר איתה.

בהלוויה נכחו הרבה ממכריו של ריקליס, וביניהם גם האקסית שרה סלע, אשתו של מיכאל סלע.

איירה ריקליס, בנו, משתתפת בצערך.

"תודה על תנחומייך. קברתי את אבי, אמרתי קדיש, וישבתי שבעה. כל שאלה שיש לך עבור האחרים את צריכה לשאול אותם".

בשוכבו על ערש דווי בבית החולים כרכרה סביב ריקליס מעושרתו החרדה טלי, ולא התירה לאחרים לפקוד את מיטת חוליו. אפילו אחותו של המנוח, הפסלת המוכשרת אביבה נעמן (ריקליס), נאלצה לתאם שעות ביקור בנפרד.

אביבה, תנחומי.

״אני לא מבקשת אישור מאף אחד לראות את אחי. אין לי מושג אם היא הסכימה או לא. הבן של זוס הודיע לי שהוא שוכב באיכילוב. אני גרה בפאלאס והלכתי לבקר אותו״.

איפה הם יושבים?

״הם נמצאים במלון 'דן'. יושבים שם כמה שעות רק עם אנשים קרובים מאוד״.

עם טלי את ביחסים טובים?

״לא מדברת איתה. מה יש לי איתה?״.

בכל זאת הייתה אשתו של אחיך.

״מה את יודעת. הכרתי ביניהם, ואני לא אוהבת רכילויות״.

טלי ומשה ריקליס (צילום:מגלן)
טלי ומשה ריקליס (צילום:מגלן)

שרה סלע, הייתי שמחה שתספרי לי קצת על התקופה שהיית בת הזוג של ריקליס
.

״ממש ממש לא, אין לי עניין לדבר על התקופה הזו, אני במקום אחר. כל טוב״.

אחד הסיפורים הפנטסטיים סביב ריקליס קשור בניבה גריל אנג'ל, כיום סוחרת אומנות מוערכת במיאמי, שעבדה בעבר כמוכרת בקרטייה בשדירה החמישית, וכדי להרשים אותה קנה ריקליס את חברת קרטייה העולמית. תשמעו סיפור.

גריל אנג'ל, הבמה שלך.

״זה היה בשנות ה־70. הוא הציע לי בזמנו נישואים. עדיין היה נשוי לאשתו האורגינלית יהודית, ולא הייתי מוכנה אפילו לראות אותו לקפה. אז הוא קנה את החברה של קרטייה. עבדתי שם בשדירה החמישית בחנות הוותיקה, נפגשנו שם, הוא מאוד חיזר אחרי ואני מאוד חיבבתי אותו. איש מאוד מעניין. איש מקסים. לא היה רומן".

למה בעצם?

״לא היה לי שום רצון לפתח איתו שום רומן. חגגנו לו יום הולדת 50 בבהאמס. לשם הוא הגיע עם מי שהייתה בזמנו בת הזוג שלו, שרה סלע. נשארנו חברים טובים הרבה מאוד שנים. התחתנתי עם מישהו אחר ואחר כך התחתנתי עם עוד מישהו אחר ויש לי ילד ונכדה״.

גם בשנים האחרונות הייתם בקשר?

״לימים הוא נפרד מפיה ובא לארץ והכיר את טלי שהיא חמודה ונתנה לו עוד הרבה שנים בריאות ושמחות. אין שום צורך להתעסק ברשעות״.

טלי סיני–ריקליס בחרה שלא להגיב.