ביקור מלכותי בתפוח הגדול! מייגן מרקל הדוכסית מסאסקס ממשיכה לעבור על חוקי הארמון והפעם, טסה מלונדון לביקור חשאי בניו יורק בשליש האחרון להריונה כדי לחגוג בייבי שאוור נוצץ והוליוודי, שארגנו לה החברות הטובות "פשוטות העם". בת המלוכה טסה מבלי שאף אחד ישים לב יחד עם המאבטח האישי שלה כבר בשבוע שעבר ומסתבר שהצליחה לחמוק מעין הציבור עד היום. במהלך סוף השבוע האחרון היא נצפתה אוכלת במסעדה עם חברה ואף מבלה באזור הסוהו בו נהגה להתגורר, בתקופה שלפני שהייתה אשתו של הנסיך הארי.

מאז האירוסים מרקל לא ביקרה בניו יורק אך הביקור אמנם היה חשאי אבל על פי מקורות בחו"ל הטיול תוכנן כבר לפני חודשים רבים "זו הזדמנות מצויינת בשביל הדוכסית לבלות זמן בעיר שהיא כל כך אוהבת. זו תהיה הפעם האחרונה של חברות שלה לראות את מרקל לפני שהיא תלד וכך הן יכולות להעביר זמן איכות יחד".

מוכנה לקור. מייגן מרקל (צילומים: גטי)
מוכנה לקור. מייגן מרקל (צילומים: גטי)


היום צפוייה להיערך החגיגה כשלאחריה, צפויה מרקל לחזור לביתה בארמון כשהיא שלווה, רגועה, מוכנה ללידה ובעיקר חמושה באינספור בגדים וציוד לתינוק שיבוא. עדיין אין תמונות מהביקור החשאי אך אפשר לסמוך על צלמי הפפראצי בארצות הברית שיעבדו קשה בשביל להביא תיעוד מרגש.

מחכים לתמונות מהחגיגה!
מחכים לתמונות מהחגיגה!

בטוחים שהנסיך הארי כבר מתגעגע
בטוחים שהנסיך הארי כבר מתגעגע