הימים האחרונים היו ללא ספק מהקשים שחווה בן אל תבורי במהלך ימי הקריירה שלו. לאחר הפרגונים וההצלחות העסקיות, הגיע המשבר עם בת זוגו לשעבר, אורטל עמר, שהתדרדר והגיע למחוזות של עקיצות ברשת, החלפת מנעולים, משטרה ועוד רגעים לא נחמדים כלל.

אמש, באירוע של השקת התוכנית פאנץ', התייצב בן אל מול המצלמות והבהיר כי הוא מעוניין לעשות שלום, ולא להחריף את המצב. היום (שני) כבר פורסמו פרטים חדשים וכולנו הבנו למה בן אל הפך להיות מעט יותר נוח. על פי פרסומים ב"ערב טוב עם גיא פינס", תבורי ועמר הגיעו לפשרה, בעיקר לאור התגובות הקשות מהציבור עושים את שלהם.

 
בן אל תבורי ואמו אביבה (צילום: אבשלום ששוני)
בן אל תבורי ואמו אביבה (צילום: אבשלום ששוני)
על פי הדיווח, בן אל ואורטל קיימו סדרה של פגישות הרחק מהפפרצי שיאפשר להם להיפרד בכבוד. לפי מקורביהם, חוויית בית המשפט, שכללה את ההגעה, הצילומים, ההליכה במסדרונות, והחדירה לפרטיות. השניים כאמור גם התייצבו מול שופט בדלתיים סגורות, והתגובות שהם ספגו מהקהל על הדרך בה התנהגו במהלך הימים האחרונים.
 
בחמשת הימים האחרונים מאז שהיו בבית המשפט קיימו בן אל ואורטל מספר פגישות, בתיווך חבר, כשהיום סוף סוף הגיעו השניים להסכם סופי. הפרטים הגדולים שהביאו סוף סוף לעשן לבן כוללים פשרה כספית שתיכנס לתוקף לגבי השנה הקרובה, כשטובת הילד תעמוד לעיני השניים. אורטל, אשר נמצאת בדירה אותה השניים שכרו, תיאלץ לפנות אותה עד סוף השבוע הקרוב. מדובר על דירה יוקרתית בשכונת המגדלים, שהשניים החליטו לגור בה. תו פרינס, בנם, זכה בחדר חדש בבית של אביו, שמבחינתו סיפר בהקלה כי הסיפור מאחוריו. 
"לפעמים אתה לא יכול לפתור את חילוקי הדעות, וצריך מישהו שלישי. אני לא אתן לחבר או חברה שיעשו את זה. יש אדם נייטרלי. יש חילוקי דעות בין כולם. אנחנו עדיין חברים טובים, ונישאר כאלה יש ילד באמצע, ואני אעשה מה שצריך בשבילו"
אתה אוהב את אורטל עדיין?
"ברור שיש רגשות כלפי האמא, אבל רק אלוהים יודע אם יהיה קאמבק".
אורטל עמר בבית המשפט
אורטל עמר בבית המשפט