בית משפט השלום בירושלים האריך לפני זמן קצר, עד ליום חמישי, את מעצרו של יקותיאל (קותי) זיני, בחשד לעבירות של סחיטה באיומים של איש עסקים בירושלים. יש לציין כי החשוד הינו אביו של בן זיני, כוכב הילדים, שנמצא כעת בבית "האח הגדול". עוד נציין כי החשדות המיוחסים לו, כלל לא קשורים לבנו. 

זיני הוכרז כדרוש לחקירה לפני שלושה שבועות, וחוקרי ימ"ר במחוז ירושלים תרו אחר עקבותיו, על מנת להגיע אליו. הם ביקרו בדירה בו הוא גר בתל אביב, והיום גר בה עברי לידר (שלא קשור כאמור לכתבה). מאחר ולא איתרו אותו במקום, המשיכו בחיפושים שלו והכריזו עליו כדרוש. אתמול הצליחו החוקרים לשים את ידיהם על החשוד, ולהביאו לחקירה, בסיומה, כאמור, נעצר. על פרטי החקירה לא ניתן להרחיב בשלב זה. שמו של זיני נקשר לפרשה ביחד עם עוד חשודים ומעורבים נוספים.
הוריו של בן זיני וטיילור מלכוב (צילום: יח"צ)
הוריו של בן זיני וטיילור מלכוב (צילום: יח"צ)

שמו של קותי זיני עלה לכותרות בשבועות האחרונים לאחר שהוריו של כוכב הנוער הלוהט ראו כי הדייר האהוב עליהם עובר ימים קשים בבית והחליטו לעלות מסוק תמיכה לבית האח הגדול. הם פנו לחברת "ישראקופטר" שאחראית על רוב טיסות המסוקים מעל בית האח הגדול והזמינו טיסה שכוללת שני סיבובים מעל הבית המפורסם. אממה, כשהגיע המסוק שעליו היו הוריו של בן זיני וזוגתו טיילור, מעל לאולפני נווה אילן, קרא האח הגדול לדיירים להיכנס לתוך הבית. 
 
יקותיאל, אביו של בן זיני, דרש מטייס המסוק לעשות סיבובים נוספים עד שבנו יוכל לראות בבירור את המסר ומשסירב, בין היתר כי לא קיבל אישור מרשות התעופה האזרחית, הטונים עלו ואביו של בן זיני התלהם. הזעם היה כל כך גדול עד שהוא נתן אגרוף לזכוכית של חלון המסוק וניפץ אותה. התוצאה: נזק בשווי של עשרות אלפי שקלים, אותם הוא מסרב לשלם.
בן זיני  (צילום: פזי אברמוביץ)
בן זיני (צילום: פזי אברמוביץ)