לכל אלו ששאלו איך הצליח הקוסם, אייל ברקוביץ', לשדר בתוכנית הספורט עם אופירה אסייג בזמן שיש בין השניים נתק, מתברר שברקו נהנה משלושה אולפנים כדי שהמאזינים לא יפסידו אפילו דקת שידור אחת שלו. הכוכב חולק את חייו בין חיפה, שם גרים ילדיו ומשחקים כדורגל, לבין ראשון לציון, שם גרה שרון זוגתו ויש לו קבוצת כדורגל בבעלותו, לבין תל אביב, שם נמצאים אולפני הרדיו. אז כשהוא בחיפה הוא משדר מאולפני רדיו חיפה, כשהוא בביתו הותקנה לו ערכת שידור דיגיטלית באחד החדרים, וכשהוא בתל אביב הוא מגיע לאולפנים. אגב, בשתי נסיעותיו האחרונות, ללונדון ולברצלונה, הוא צויד בערכת שידור דיגיטלית ושידר מחדרו במלון.

אבי משולם, מנכ"ל רדיו תל אביב, פלאי הטכנולוגיה ופלאי הקוסם?

"קהל המאזינים בכל רחבי הארץ דורש את אופירה וברקו יום יום ובכל מצב. אם צריך, הרדיו ייתן מענה ויארגן להם אולפן גם על סיפון החללית 'בראשית'".


אופירה וברקו (צילום: ניר פקין)
אופירה וברקו (צילום: ניר פקין)

>פרשת הברחת הקוקאין של בכירי אל־על לא מפסיקה לעשות כותרות. נחקרת מפתיעה בפרשה היא לא אחרת מאהובה אלפרון, שיצאה לתקופה קצרה עם עד המדינה בפרשה, שמו שמור בכספת במערכת. אלפרון נחקרה באזהרה, הסבירה שאין לה שום קשר לכך וגם אמרה שהם היו בסך הכל ידידים. במשטרה השתכנעו מאמיתות גרסתה, אבל הודיעו לה שייתכן שהיא תזומן לדייט נוסף עם החוקרים להשלמת חקירה.

אלפרון, הכי בבית בעולם?

"מעולם לא נחקרתי במשטרת ישראל. אין לי מה להוסיף לגבי הפרשה הזו. אשמח להתראיין בכל נושא אחר. שבת שלום לכל עם ישראל".

משטרה שלום, אנחנו יודעים שאלפרון זומנה לעדות בפרשת אל־על.

ממשטרת ישראל נמסר: "מטבע הדברים איננו מתייחסים למידע הנוגע לחקירות מתנהלות או כאלה שהסתיימו. הפרסומים, ככל שיהיו בנושא, הינם באחריות המפרסם".

אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)
אהובה אלפרון (צילום: אביב חופי)

>וגם לצ'רסלה ברנדס, אשתו השנייה של ננסי, שתמכה בו כלכלית ונפשית בימי מחלתו ונטשה מיד אחר כך, יש בן זוג חדש.

צ'רסלה, איך אומרים זוגיות חדשה ברומנית?

"אני נמצאת בהתחלת קשר בחודשיים האחרונים, ואכן נחמד לנו מאוד ביחד. לבקשת בן זוגי לא אחשוף את זהותו. הוא מעדיף לשמור את הזוגיות שלנו פרטית".

היו היה. ננסי וצ'רסלה ברנדס (צילום: רפי דלויה)
היו היה. ננסי וצ'רסלה ברנדס (צילום: רפי דלויה)