לעומת חייהם של חבריו לסדרה המצליחה "בוורלי הילס 90210" נראה שחייו של דילן מקיי או בשמו האמיתי לוק פרי היו דיי שגרתיים ורחוקים מהדרמות של הוליווד אבל עכשיו אחרי מותו מתגלה כי לפני מספר שבועות הוא הציע נישואים לבת הזוג שלו והם היו אמורים להינשא. פרי, חטף בשבוע שעבר שבץ מוחי ממנו התקשה להתאושש ואתמול העולם הוכה תדהמה כשנודע שהשחקן הלך לעולמו והחלום על חתונה נגדע.

על פי הצהרה רשמית שיצאה מטעמו של פרי בן ה-52 נמסר כי הוא נפטר במיטת בית החולים כשלצדו ארוסתו וונדי מדיסון באוור, ילדיו ג'ק בן ה-21, סופי בת ה-18 ואמם ואשתו לשעבר מיני שארפ. עצם ההודעה הייתה האישור הראשון לכך שהשניים, שטרם ברור כמה זמן נמצאים במערכת יחסים עמדו בפני נישואים.

לוק וונדי (צילום: גטי)
לוק וונדי (צילום: גטי)


וונדי, בת ה-44 שלא זזה ממיטתו של פרי בשבוע האחרון היא מטפלת זוגית ומשפחתית בעלת ניסיון קטן בעולם המשחק עם תפקידי אורח קטנים ב"האוס" ו"המנטליסט". ההופעה הפומבית הראשונה של השניים הייתה על השטיח האדום ב-2017, בטקס פרסי ה GLAAD, אז לוק הגיש פרס ומדורי הבידור מיהרו להכריז עליהם כזוג, אולם מעולם לא התקבל אף אישור רשמי ושמה אפילו לא פורסם. עכשיו, בנסיבות מצערות אלו היא נחשפה כבת הזוג של אליל הבנות בשנות ה-90. עצוב

נזכור אותך תמיד
נזכור אותך תמיד
חברי הסדרה המומים. בוורלי הילס 9012 (צילום: יח"צ)
חברי הסדרה המומים. בוורלי הילס 9012 (צילום: יח"צ)