ליאורה גילתה השבוע שנאוה רון ג'ייקובס - שהתלוננה כי בני גנץ ערך מולה מופע חשפנות בימי נעוריהם (גנץ מכחיש בתוקף ואף הגיש נגדה תביעת דיבה בסך חצי מיליון שקל) - והזמרת עינת שרוף היו חברות שנים ארוכות, ומיד התקשרה אליה לברר במה דברים אמורים.

מתוך עמוד האינסטגרם של נאוה רון ג'ייקובס
מתוך עמוד האינסטגרם של נאוה רון ג'ייקובס

רון ג'ייקובס: "כן, יש וידיאו אצלי בפייסבוק שהיא אומרת לי לחזור לגור בארץ. היינו חברות מילדות. היא הייתה אצלי בבית וישנה אצלי, כי היא מפחדת לישון בבתי מלון, אבל עכשיו היא ניתקה אותי מהוואטסאפ. זו צביעות שבן אדם, בלי לשמוע את הצד השני, בלי לראות, בא ומנתק אותי מהוואטסאפ. היא לא חסרה לי. היא לא מעניינת אותי בכלל. אותי מעניינים אנשים שהם טובים. שהם עומדים בצד האמת. אותי לא מעניין מי זמר ומי ראש ממשלה. אותי מעניינת המציאות והאנשים כפי שהם במציאות״.


אולי היא התנתקה ממך כי היא חברה טובה של יאיר לפיד.

״מה זה משנה אם היא חברה טובה של יאיר לפיד. הוא לא מעורב בסיפור הזה והוא לא אשם״.

בכל זאת מדובר במפלגה משותפת.

״זה לא משנה. ליאיר לפיד זה עושה יותר טוב הסיפור הזה. הוא בסוף יישאר ראש המפלגה הזו".

אז היא ניתקה אותך מהוואטסאפ ו...

״עינת יודעת איך לדבר עם אנשים ויודעת איך ללקק ויודעת איך להגיע. יש לה את זה. שתשמור את זה לחברים שלה שם בברנז׳ה. לא אצלי״.

אצלך היא גמרה?

״אני לא אדבר איתה. יש לנו הרבה חברות משותפות. למדנו יחד. אני מאוכזבת מעינת. חשבתי שהיא אדם יותר טוב. זה לא משנה שהיא חברה של לפיד, זה לא משנה. ככה שופטים אדם? ואם זה היה קורה לבת שלה?״.

היא שמעה ממך את הסיפור או מהתקשורת?

״לפני איזה חודש היא התקשרה אלי ואמרה לי ׳תראי, גנץ מהכפר (הירוק - לג״ש), הוא רץ'. אמרתי לה מה אני חושבת עליו, אז היא צחקה. אני אולי מצדיקה אותה באיזה שהוא מקום. היא חושבת שהיא נמצאת בעמדת כוח. אבל לפעמים האדם הכי קטן והאדם הכי פשוט הוא יכול להיות יותר חביב על אלוהים".

איזה מסר את רוצה להעביר לעינת?

״בחיים יש קארמה, ואלוהים פועל בדרכים מאוד מסתוריות. אני לא מאחלת לה שום רע, אבל לכל אחד מאיתנו זה יכול לקרות. אני לא מאחלת לה שכשזה יקרה לה, אנשים ימחקו אותה מהטלפון, כמו שהיא עשתה״.

עינת שרוף (צילום: תום מרשק)
עינת שרוף (צילום: תום מרשק)

עינת שרוף, אני מבינה שאת חברה של האישה שהתלוננה על גנץ. מה את יכולה להגיד עליה?

"שהיא למדה איתנו בכפר הירוק. אני למדתי איתם רק שנה אחת ועזבתי, כי לצערי אבא שלי נהרג".

נשארתן בקשר? איזו נערה היא הייתה? את זוכרת משהו? דיברה על זה?

"ליאורה, בבקשה תניחי לי".

מבינה אותך אבל חייבת להעביר לך את כל הדברים שהיא אמרה לשם ההגינות.

"תודה ששלחת לי. סליחה, אבל אני לא אגיב".