אחרי שנתיים של זוגיות מתוקשרת ומנקרת עיניים הגיע הרגע, ושחקן הפוטבול לשעבר אלכס רודריגז כרע ברך והציע לג'ניפר לופז להיות שלו לעד עם טבעת מרובעת ענקית, כי איך ג'יי לו שרה פעם "האהבה שלה לא עולה דבר"?

השניים נופשים בימים אלו באיי הבאמה, שבועות ספורים אחרי חגיגות שנתיים לקשר שלהם ואין ספק שלצד החול הלבן והמים הכחולים זה היה המקום המושלם להציע נישואים. נראה שהצעד למיסוד הקשר היה באוויר אם נשפוט את המניקור המתוקתק של ג'ני פרום דה בלוק בצבע לבן בוהק שהיה לגמרי מוכן לתצלום המרגש שהעלו השניים לרשתות החברתיות לבשר את הבשורה, כשאיי רוד העלה את התמונה בה הם אוחזים ידיים לצד הכיתוב "היא אמרה כן" ולופז מצדה הסתפקה בכמה לבבות, כי ביננו, עם אבן בגודל כזה מי צריך להכביר במילים?



מערכת היחסים בין לופז ורודריגז החלה איפשהו במרץ 2017 ומאז הם בלתי נפרדים. לשניהם יש שני ילדים ממערכות יחסים קודמות, ג'יי לו אמא לתאומים אמה ומקס בני ה-11 מהנישואים עם מארק אנתוני ואילו רודריגז אבא לשתי בנות נטשה (14) ואלה (10). אגב, עבור לופז אלו יהיו הנישואים הרבעיים (נראה לכם שזה עדיין מרגש) ואילו עבור רודריגז, השניים. שיהיה בהצלחה!

אנחנו מתרגשים. ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז (צילום: גטי)
אנחנו מתרגשים. ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז (צילום: גטי)

נגמרה עונת הטקסים והגיע הזמן להתמקד בחתונת השנה!
נגמרה עונת הטקסים והגיע הזמן להתמקד בחתונת השנה!






מושלמים.
מושלמים.