אין ספק שזו השנה הכי טובה בחייה של דניאל גרינברג. היא פרצה לחייכם לפני כשמונה חודשים כשנכנסה לבית "האח הגדול" על תקן הדיירת היפה עם החיוך המושלם והתפרסמה בטירוף לאחר שדיווחנו לכם כאן ב-TMI לראשונה על מערכת היחסים שלה עם הזמר המסלסל אייל גולן. בשבועות האחרונים היא הספיקה לנסוע לא מעט לחו"ל ואפילו לקטוף קמפיין אופנה נחשב אבל היום הכי מיוחד שלה בשנה הגיע היום, והיא חוגגת את יום הולדתה ה-25.

אז תשאלו את עצמכם, מה בחורה יפה שיש לה חבר מפורסם (ועשיר) יכולה לבקש ליום הולדת? אז לא, לא מדובר ביהלומים, רכב פאר או תיק יוקרתי, אלא הפקת צילומים מטורפת ומושקעת שהתקיימה במיוחד עבור יום הולדתה. גרינברג, הזמינה לביתה מאפר, מעצב שיער וצלם וארגנה לה ולגולן זמן איכות אל מול המצלמה.

מהממים. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילומים: אהוד שגב)
מהממים. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילומים: אהוד שגב)



רגע אחרי הצילומים, שהתקיימו בשבוע שעבר עלו השניים על טיסה ונסעו לחופשה שהחלה בטיול ביזנס בפראג ומשם המשיכו לקצת פלז'ר בלונדון. גולן, אף העלה הבוקר פוסט ברכה מרגשת לאינסטגרם וכתב: "היום את חוגגת יום הולדת . רוצה אני לומר לך תודה. תודה על פינה חמה ומרחב מחייה ועל זה שאת נותנת לי להתנהל מולך ללא מסכות, לפתוח את הנשמה למישהו ולתת לו כניסה למצבי הרוח שלי, מחשבות, פחדים, תקוות וחלומות. היום אני מבין מה זו חברות, פירגון, נתינה ואהבה אמיתית! אז רק אתפלל שתמשיכי לחייך את החיוך המושלם שלך, שתמשיכי להיות חברת אמת לסובבים אותך , שתהיי אוהבת ונאהבת. לשנה הבאה אאחל לך לכבוש את כל הפסגות והכי חשוב בריאות איתנה . כל היתר יבוא מעם ה'" והיא בתגובה העלתה סרטון מהחדש שלה, אותו קישט גולן וכתבה: "תודה על מי שאתה, החבר הכי טוב שלי, חצי שני שלי אוהבת אותך". אנחנו בטוחים שזו רק ההתחלה של סופ"ש חגיגות מהסרטים. חמודים

יאו
יאו