נראה שיש קאט פייט רציני חדש בביצה ואם עד עכשיו חשבנו שזו רק יריבות סמויה, היא לגמרי הפכה להיות גלויה לעין הציבור ומתנהלת גם ברשתות החברתיות. רוסלנה רודינה התראיינה לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", שם הגיבה לדבריה של דניאל גרינברג שטענה בפני התקשורת כי הן לא מכירות, והיא לא תירק לבאר שהיא שותה ממנה או "לא תתן לתקשורת להיכנס עד כדי כך פנימה גם כשמאוד מלוכלך".

רודינה שהצטלמה לקמפיין חדש ניצלה את הבמה שניתנה לה ואמרה בראיון: "שמעתי את הדברים של דניאל ומאוד הפתיע אותי שהיא אמרה שאנחנו לא מכירות. אני מכירה אותה מאז שהיא בת 15 ברמה האישית והייתי נותנת לה גם עצות המון שנים, כמו שאני נותנת עצות למעריצים ששולחים לי הודעות", הסבירה רודינה "שמרנו על קשר עד שהגענו למצב שגם מעריצה חוצה גבולות כמו לסמס לבני זוג שהיו לי באותה תקופה אז. שם נחצה הקו האדום".

אם תהיתם מה עשתה גרינברג באותה העת ובסוף יום שהיה מלא בפרומואים לקראת הריאיון המלא שם כבר היה ברור שרודינה הולכת "לשבור שתיקה" ולפתוח מלחמה עם החברה החדשה של האקס שלה, היא העבירה את אחר הצוהריים עם אייל גולן ויאן בן הארבע וחצי.


יום כיף עם יאן גולן. דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)
יום כיף עם יאן גולן. דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)

אז נכון, זו לא פעם ראשונה שגרינברג מבלה עם בנו הקטן של אייל ורודינה אבל זו כן פעם ראשונה שבילוי משולש ואינטימי כזה מקבל תיעוד מיוחד במה שנראה כמו מסר אישי לרודינה. גרינברג, אייל ויאן גולן נסעו לקניון הקרוב לביתם ברחובות ואחרי בילוי במסעדה הם אפילו עשו סיבוב קניות קטן, בו גרינברג קנתה לבנה של רוסלנה בובה של צבי הנינג'ה. תשאלו איך זה המשיך? רודינה שלא כהרגלה העלתה תמונה שלה ושל בן הזוג של איתי פז ישן לצידה וכתבה "הגב שלי".

רודינה ואיתי פז
רודינה ואיתי פז