הנה ידיעה שתחמם לכולם בישראל ביתנו, ובישראל בכלל, את הלב. הבן ההורס של אביגדור ליברמן, עמוס, איש עסקים, התארס עם אהובת לבו, שרון, ארכיטקטית במקצועה. תפנו לכם ביומן את 19 בספטמבר.

> ראשון בערב, כנס לאוטונומיה בחינוך של ארגון קהלת במלון "דן" בירושלים. שר החינוך שלכם, נפתלי בנט, עולה לנאום, ואלי יוסף, המתפרץ הסדרתי (תשאלו את רובי ריבלין ובני גנץ), מתפרץ שוב וזועק: "אחי, 382 אלף נשים, גברים וילדים נרצחו גם עם נשק שלנו. איך אפשר לחנך ככה? זה הכישלון החינוכי הגדול ביותר של עם ישראל. עברנו שואה. 40 שנה העלימו מכם. 800 אלף נרצחו ברואנדה גם עם נשק שלנו". ההמשך: יוסף מוצא על כפיים על ידי המאבטחים וממשיך לזעוק תוך כדי כך.


יוסף, לא נמאס לך?

"בכלל לא. אני אמשיך למחות ולזעוק. מי שטען שהוא המארגן קרא לי 'נבלה' כמה פעמים. ועכשיו אני יושב באוטו, חושב ובוכה. מה קרה לעם שלנו?".

נפתלי בנט, אח קצת בעייתי, לא?

דוברו של בנט מסר: ״אנו מכבדים את זכותו של אלי יוסף, פעיל מחאה מוכר שנוהג להגיע לכנסים שונים בהשתתפות השר, לומר את דברו. זו מהות הדמוקרטיה״.

> אורטל ואלון אולמן עברו להתגורר בכפר שמריהו, בבית עם כל הפסיליטיז המתבקשים, כולל בריכת שחייה פלוס מגרש כדורסל, שם הוא נוהג לשחק עם בניו.

>תשלחו מתנות בתכלת: לעדי ויואב גרוס, סוכן השחקנים שעל פי דמותו נוצרה הסדרה ״פאנץ'״, נולד בן העונה לשם מיכאל.

יואב גרוס (צילום: עופר חן)
יואב גרוס (צילום: עופר חן)