TMI גאים לחשוף את ה"Too much information" המדובר של היום. מלני בי, כוכבת הספייס גירלז החליטה לשתף את העולם שהיא "תיבלה קצת את החיים שלה"...בכך שקיימה יחסי מין עם לא אחרת מחברתה ללהקה- ג'רי האליוול! סקארי ספייס בת ה-43 סיפרה בראיון עם פירס מורגן שהשתיים נהנו מלילה פרוע של תשוקה, כזה שהן עוד צחקו בהמשך.

"היא הולכת להרוג אותי על זה כי היא כבר לא אותו אישה פרועה, היא נשואה עכשיו וגרה בכפר, אבל זה לא היה 'קטע', זה פשוט קרה, דיברנו על זה, וזהו" מל בי הודתה. "היינו חברות הכי טובות, לא תכננו שזה יקרה". הווידוי הפתיע אפילו את המראיין שהבין שנפלה כאן פצצה ושאל "מעולם לא הודית בזה לפני כן, נכון? אנשים יהיו המומים", מלני בי ענתה לו באדישות "נכון, אני אומרת את זה עכשיו, זה קרה ואני מקווה שכשג'רי תישאל על זה היא לא תכחיש כי זה היה דבר כיפי". מה עם מלאני סי שאל המראיין? וגם כאן הזמרת הפרועה התוודתה "אחרי שעשיתי את הפירסינג בלשון התנשקנו, אבל זו באמת הייתה רק נשיקה כי רציתי לדעת איך זה מרגיש. נשיקה טיפשית, שום דבר מיני"

מפרטת. מלאני בי וג'רי (צילום: גטי)
מפרטת. מלאני בי וג'רי (צילום: גטי)



אמנם משעשע לקבל אישור לדברים שקרו לפני כמעט עשרים שנה, אך אתרים מעבר לים מדווחים כי ייתכן והשיתוף המוגזם יביא לביטול סיבוב ההופעות המתוכנן של הבנות, שצפויות להתאחד בקיץ הקרוב שכן מלני בי, שידועה בתור דברנית גדולה שנפלה בלשונה לא פעם, הסתבכה הפעם לא רק עם ג'רי שמנסה לשקם את התדמית שלה אלא גם עם בעלה כריסטיאן הורנר, מנהל קבוצת המירוצים רד בול רייסינג שמייחל שהימים הפרועים של אשתו יישארו בעבר.

שובבות. מלאני סי, אמה, ג'רי ומלאני בי (צילום: גטי)
שובבות. מלאני סי, אמה, ג'רי ומלאני בי (צילום: גטי)