לפני 21 שנים זכתה דנה אינטרנשיונל באירוויזיון והביאה בפעם השלישית את התחרות לישראל, עכשיו כשהמדינה כולה מתכוננת ומתקשטת לקראת תחרות השירה האירופאית לשנת 2019 שתערך בישראל בעקבות זכייתה של נטע ברזילי, הדיווה מקבלת תפקיד מיוחד.
אינטרנשיונל עומדת לקבל את פניהם של התיירים שיגיעו לישראל שיגיעו לחגיגות האירוויזיון מכל העולם, תעניק להם טיפים איך להסתדר עם הישראלים ותלמד אותם מילים שימושיות וסלנג בעברית שיסייעו להם בביקורם בישראל כמו : "כמה זה?", "תעשה מחיר", "תפעיל מונה נשמה", "בלי חריף", "סבבה", "אחי" ובקיצור כל מה שאולי יעזור להם לצאת קצת פחות פראיירים.
איך זה בדיוק יעבוד? אינטרנשיונל, נבחרה לככב בקמפיין החדש של חברת התעופה הישראלית אל על שיעלה בדיגיטל בישראל וברחבי העולם, במטוסי אל על ובשילוט בנתב"ג כך שלא יהיה מצב שתייר ינחת בישראל ולא ידע איך לבקש מחיר או לפנות לנותני השירות ב"אחי". לטובת הצילומים עיצבו לדיווה שמלת פרנזים ססגונית בהשראת שמלת הנוצות הצבעוניות שלבשה על במת האירוויזיון ב1988 כשגרפה ניצחון בלתי נשכח.