אחרי תקופה ארוכה של התמכרויות, התפרצויות זעם ודרמות, בשנים האחרונות הזמרת בריטני ספירס חזרה למסלול ומלבד פוסטים וסטוריז קצת משוגעים של הכוכבת, לא נרשמה שום תקרית רצינית. אבל כעת, על פי דיווחים מעבר לים, לפני כשבוע ספירס אשפזה את עצמה במוסד פסיכיאטרי, זאת לאחר שהתקשתה להתמודד עם מצבו הרפואי של אביה ג'יימי בחודשים האחרונים, שנכון לעכשיו הולך ומדרדר.



מקורב לזמרת מסר "המצב הבריאותי של ספירס הכביד עליה והשפיע על המצב הנפשי שלה, היא צריכה זמן לעצמה" ואכן אתמול בשעות הלילה פרסמה הזמרת פוסט ברשתות החברתיות, שם כתבה "התאהבתי בלדאוג לעצמי, מבחינה מחשבתית, גופנית ורוחנית, כל אחד צריך זמן לעצמו". ספירס הייתה אמורה להתחיל מסע הופעות בלאס ווגאס אבל בחודש ינואר האחרון, לאחר שמצבו הבריאותי של אביה הדרדר והוא נאלץ לעבור ניתוחי חירום במעי הגס, היא הודיעה למעריצים שהיא לוקחת פסק מהקריירה ודחתה את סיבוב ההופעות בכדי להשקיע את כל כולה במשפחתה. בינתיים, מי ששולח לה ברכות איחולים ומחכה לשובה הביתה הוא בן הזוג שלה בשנתיים האחרונות סאם אסגר, דוגמן ומאמן כושר.



זו אינה הפעם הראשונה של הזמרת הגדולה שהתפרסמה בתחילת שנות ה-2000, לאחר שבשנת 2007 חוותה התמוטטות עצבים אל מול מצלמות הפפראצי, שכללה את גילוח ראשה והפסידה בקרב המשמורת על שני ילדיה.