כוכב הרשת וראש מפלגת ביטחון חברתי, סמיון גרפמן, חובק בת זוג חדשה. השם: אירנה חרסונסקי. גרפמן הכיר את חרסונסקי בסוף הקיץ הקודם, כשסעד במסעדה על החוף הציורי בבת ים והיא הגיעה לבקר את בתה שעבדה שם במלצרות בחופשת הקיץ. גרפמן ניגש לבת, ושאל מי זו המקסימה שלצדה. הבת הסבירה שזו אמה, ומאותה שנייה הם ביחד. כמה ביחד? לפני כמה שבועות לקח גרפמן את אמו, אירנה והבת שלה, לאיחוד משפחות עם אשתו לשעבר וילדיו שנפשו באירופה.

גרפמן, החופשה עלתה שבע שקל?

"אני מאוהב כל יום יותר ויותר".


סמיון ובת הזוג (צילום: אביב חופי)
סמיון ובת הזוג (צילום: אביב חופי)

>בין כל עיסוקיו הרבים, חברות במועצת העירייה בתל אביב ברשימתו של חולדאי, וארגון שבוע האופנה של ישראל, מנסה מוטי רייף לדובב את חבריו המעטים שלא רואים את המגה־ריאליטי "2025" להצביע בידיים וברגליים עבור האקס המסוקס, דודו קובי. לטענת רייף, קובי עדיין לא אמר את המילה האחרונה והוא עוד יפתיע. מאחורי קובי יש סיפור קשה, שלדברי חבריו המשותפים שלו ושל רייף אתם עוד תשמעו עליו ובטוח שלא תישארו אדישים אליו.

רייף, רגש אותנו.

"בהתחשב במה שדודו עבר בחייו, העובדה שהצליח לשרוד והגיע לאן שהגיע היא בעיני היא סוג של נס אנושי".



>רשת האופנה הישראלית בניחוח איטלקי ICE CUBE בחרה במיכל אנסקי כפרזנטורית החדשה, כי מי מתאימה יותר מאישה הקשורה בקשר הדוק לארץ המגף, לקולינריה ולתרבות שלה. הצילומים בנוסח חופשה בטוסקנה צולמו במלון הבוטיק "אלגרה" בעין כרם הפסטורלית.

>עמותת דובוני החלמה נמצאת בעיצומו של קמפיין מימון המונים המתקיים בפלטפורמת גיוס התרומות לעמותות - Jgive. כחלק מהקמפיין, מיטב אומני ישראל מציעים בתמורה לתרומה, דובון אישי מלא באהבה וחתום על ידי אחד מהם.

>אסתר אתי קסטרו, הזכורה לנו מלהקת חמסה והאקסית של שבי זרעיה, הגיעה לביקור קצר בהפקת "הכלה מאיסטנבול" והתיידדה עם כוכב הטלנובלה פארוק. האחרון הבטיח לה שבביקורו הבא בישראל הוא יגיע לצפות במופע שלה "האוטו גלידה של אסתר".

אסתר אתי קסטרו ופארוק (צילום: יח"צ)
אסתר אתי קסטרו ופארוק (צילום: יח"צ)