קלואי קרדשיאן שוב מוכיחה שהיא תעשה הכל כדי להיות אמא טובה ואחרי פרשת הבגידה של בן הזוג שלה ואב בתה, טריסטן תומפסון והפרידה הצורמת, היא החליטה למרות הכל להזמין אותו ליום הולדת שנה של בתם המשותפת טרו. כיאה למשפחת קרדשיאן- ג'נר, כוכבת הריאליטי בת ה-34 ארגנה מסיבת יום הולדת ראשונה מוגזמת במיוחד עם עיצוב משגע, מגרשי משחקים מעוצבים וגם חדי קרן (כלומר, סוסי פונים מסכנים צבועים בוורוד) ולא שכחה להזמין את מי שאחראי על הבייבי הזה לו היא כל כך חיכתה.



זוכרים איך לפני כחודשיים התפוצץ סיפור הבגידה שטלטל את הביצה? אז התגלה כי תומפסון התמזמז בביתו עם ג'ורדן וודס, הלוא היא לא אחרת מהחברה הכי טובה של קיילי ג'נר, האחות הקטנה של קלואי ובת בית באחוזה של המשפחה? מאז השניים הפרידו כוחות, תומפסון חזר לגור בקליבלנד, שם הוא משחק בקבוצת ה-NBA וקלואי ניסתה לשמור מרחק ולהמשיך הלאה בחייה. למרות שהיא הזמינה אותו לקחת חלק בחגיגה, גם אתמול במסיבה לא נראתה קרבה בין השניים, ובשיר המסורתי של "היום יום הולדת" צמד האקסים שמרו על מרווח נשימה בין אחד לשנייה. וודס כמובן לא הוזמנה לחגיגה אך מי שעוד נאלצה להתמודד עם הופעתו של תומפסון היא קיילי ג'נר, שאיבדה בגלל הסיפור הזה את החברה הכי טובה שלה.

היו גם חדי קרן. טרו וקלואי קרדישאן (מתוך האינסטגרם)
היו גם חדי קרן. טרו וקלואי קרדישאן (מתוך האינסטגרם)


עוד חגגו עם טרו בחגיגה המפוארת שסביר להניח שהיא בכלל לא תזכור שאר בני המשפחה, הסבתא הגאה קריס והאחיות היפות קים קרדשיאן וקורטני עם הילדים שלהן. מזל שלפחות היא קיבלה מספיק מתנות מפוארות שישרתו אותה במהלך החיים, כשבין היתר צמיד טניס משובץ יהלומים, כי מזל שדיימונדס אר פוראבר.

זמן איכות עם אבא
זמן איכות עם אבא



זוהרת כמו יהלום.
זוהרת כמו יהלום.