פרידה (1).נועה ירון ויובל דיין, זוג הצדיקים שחזרו בתשובה והניבו שבעה ילדים משותפים, סוף־סוף הודו שהם מתגרשים, וזאת לאחר שליאורה נתנה בהם סימנים כבר לפני שנתיים (והם דאגו להפריך את השמועה). כדרכם של ידוענים, הם עשו זאת כדי לסחוט את הלימון ולעשות ממנו לימונדה, הכרזה בפייסבוק. כך פירט דיין: "על הבמה של התהוות נעשה סוף לשמועות באירוע חד פעמי בהחלט שיתקיים רק בגלל שחנוך דאום אובססיבי, ואנחנו כמו איזה שני משוגעים חתמנו חוזה עם YES ושילמו לנו ים. אז יאללה בלגן. נתעלה על עצמנו ונדבר על זוגיות, הורות ואמונה במשבר. נדבר על התחדשות, גירושין והתחלה חדשה. הערב מיועד לבעלי לב פועם והולך להיות מחזק ומרענן של הביוקר. אני מבטיח דיבורים שלא שמעתם ואמת נקייה ובוהקת, חפה מפנטזיות, בדיוק מה שאתם לא רגילים לקבל אף פעם מאף אחד".

נועה ירון סירבה להגיב.


פרידה (2). סערה בקהילה היהודית בפלורידה. הזמר גד אלבז, לעולם הבן של בני ואשתו מורן, שעשו רילוקיישן לארצות הברית, נפרדו. זה קורה אחרי 16 שנות נישואים, כשהם הורים לשלושה ילדים. למרות הסערה בקהילה, השניים נפרדו ברוח טובה ויסבו ביחד עם המשפחה סביב שולחן החג.

אלבז ג'וניור, מה נשתנה הלילה הזה?

"אני והיא נשארים חברים טובים מאוד, אבל בוחרים לא לשתף את העולם בחיינו הפרטיים".

גד אלבז (צילום: יח"צ)
גד אלבז (צילום: יח"צ)


פרידה (3). וגם אופיר בן אליעזר, בנו של פואד ז"ל מאשתו הראשונה רינה, ואשתו שירלי, כנראה לא ישאלו הערב את הקושיות ביחד. לאחרונה הם נפרדו, והיא כבר בזוגיות צפופה עם חיים יחזקאל, חבר משפחה קרוב, המבוגר ממנה בכמה שנים טובות.
תגובת בן אליעזר: "אין לי מה להוסיף".
שירלי בן אליעזר בחרה לא להגיב.