ליאורה, כמו רבים אחרים, מתקשה לשכוח את הראיון שהעניק לפני הבחירות הזמר דודו פישר, תומך נלהב בבנימין נתניהו, שבו סיפר בהתרגשות שבכל ההופעות שלו ברחבי הגלובוס הוא שומע פרגונים רבים לראש הממשלה מצד ראשי מדינות ושועי עולם.

שלום לדודו פישר, הופתעת מהניצחון של נתניהו?

"מאוד. ראינו בזה נס גדול וניצחונו זה ניצחוננו. אנחנו שמחים שהוא ממשיך כל עוד כוחו במותניו".


היו לך שני ניצחונות. גם ביבי וגם נסגרו תיק פשיטת הרגל נגדך ותיק הגירושים מטובה, אשתך לשעבר. איך זה נסגר?

"פשוט מאוד, אחרי שוויתרתי לגרושה ולילדים על הירושות שלי, נכסים שרכשתי בארץ ובחו"ל, תגמולים מאקו"ם, אשכולות ועוד, אני נקי מכל חוב ומתחיל לחיות מחדש".

בכמה כסף בערך מדובר?

"בעשרות מיליונים, ובאמת ששום הון שבעולם לא שווה את השלווה שרכשתי".

איך רויטל, אשתך הצעירה ממך בכמעט 30 שנה, מקבלת את זה? הרי אתה כבר לא בן 40.

"באהבה גדולה. רויטל מחזירה אותי לשיא העשייה. היא חושבת שאני בן 30, כשלמעשה אני עוד מעט בגיל פנסיה. אנחנו בהילוך גבוה, עם תוכנית טלוויזיה נוספת בארצות הברית, מחזות זמר שרויטל כתבה לברודווי ולארץ, סבב הופעות בינלאומי, דיסק חדש. עוד הרבה לפנינו".

דודו פישר ואשתו רויטל (צילום: איציק בירן)
דודו פישר ואשתו רויטל (צילום: איציק בירן)

היו הרבה רכילויות על הגירושים והנישואים. מה נכון?

"אני לא מתייחס לרכילות. אני מתייחס לדעת תורה ולדעת יועצים בבית הדין הרבני ולרבנים רבים שהבינו שאני צריך לעשות שינוי בחיי בלי קשר לרויטל ולסיים את הנישואים הקודמים. לא עשיתי שום חטא ופשע. אני מאוד שמח שעשיתי את הצעד הזה. מרגיש שלם".

אתה מאושר למרות כל מה שהפסדת?

"לא הפסדתי. הרווחתי חיים של אמת ואהבה. אני מאושר ומעושר. איזהו העשיר השמח בחלקו. אני מטורף על אשתי ואנחנו מגדלים ילדים נפלאים בעזרת השם ומתכננים דברים גדולים ביחד. היא פיצוי על כל חיי הקודמים. מקווה שיהיו לנו הרבה שנים יחד".