45 שנות זוגיות סוערות, שסוקרו לא אחת במדורי הרכילות, כולל בימים הרחוקים של "רחל המרכלת", לא הפריעו למשוררת שמרית אור וליוסי וירז׳נסקי לבוא בברית הנישואים.

אור, הללויה לעולם?

"התאהבנו ב–73', התחתנו ב–74', ובאמצע הייתה מלחמת יום הכיפורים, ושנים עברו עד שהבנו שכל הדברים הקשים שחווינו הם הלם הקרב שיוסי חזר איתו מהמלחמה. ב–89' נאלצנו, ממש נאלצנו, לפרק את החבילה, אבל הקשר והאהבה והגעגוע גברו על הכל. חזרנו אחד לזרועות השנייה, ואחרי 30 שנה של סימביוזה החלטנו להתחתן בשביל הכיף באי השכן קפריסין".


עד כה לא הייתם נשואים?

"הוא בחיר לבי ואני בחירת לבו".

שמרית אור ויוסי וירז'נסקי (צילום: יותם וירז'נסקי)
שמרית אור ויוסי וירז'נסקי (צילום: יותם וירז'נסקי)

>בזמן שרוב בני ישראל חגגו את המימונה, חברו להן שלוש משפחות - רייף, פינס ועדין - לטיול ספארי באוגנדה. מוטי רייף לא יכול היה להתאפק והתקשר משדה התעופה ההיסטורי באנטבה לשרה דוידזון - שהייתה יחד עם בעלה עוזי ובנה בני במטוס אייר פראנס המפורסם שנחטף ב–76' - והעביר לה את החוויה המרגשת בשידור חי.

רייף, התקף נוסטלגיה?

"זה היה מדהים. בתור ילד שגדל בשנים האלה, הסיפור הזה ניהל אותי. הקדשתי לזה המון מחשבה והייתי בקשר עם האישה המופלאה הזו. זה המעט שיכולתי לעשות למענה".



>רותי לבייב–יליזרוב, הבת של לב לבייב, לא מסתפקת בעסקי המשפחה והפכה לאחרונה "מדריכה לחיי אישות" במגזר החרדי. ליאורה התקשרה לקבל טיפים, אבל לבייב–יליזרוב לא השיבה על הפניות.