חברים יקרים החזיקו חזק, נראה שהביקור של מדונה באמת קורה! שישה ימים לפני הגמר הגדול של האירווזיון, במהלכו תופיע הזמרת הענקית בשני שירים, מתקבלים פרטים חדשים על ההגעה המרגשת לישראל.

הדיווה תגיע ביום שלישי הקרוב לארץ במטוסה הפרטי ותלון בסוויטה המלכותית במלון דן בתל אביב, בה שהתה בביקוריה הקודמים בישראל ב-2009 וב-2012. מדונה צפויה להישאר בישראל חמישה ימים. את מדונה ילוו מנהלה האישי גיא עוזרי וכל הפמלייה ולצורך כך שוריינה עבורם כל הקומה החמישית הכוללת 37 חדרים וסוויטות יוקרתיות הפונות לחוף הים של תל אביב.

מחכים לך! (צילום: splashnews)
מחכים לך! (צילום: splashnews)


כאן ממש מדונה תשב לאכול. (מלון דן, צילום: אורי אקרמן)
כאן ממש מדונה תשב לאכול. (מלון דן, צילום: אורי אקרמן)

זה לא הכל, כי מדונה לא מתפשרת על המזון שלה ותגיע מלווה בשף האישי שלה שיעבוד בצמוד לשף המלון עובד אלפיה. השניים אף יהיו אחראים על ארוחת יום השישי של מדונה שתתקיים בחדר אוכל פרטי שיוקצה למדונה ואורחיה. כאן, לא נגמרות ההכנות  והצוות עומל בימים אלו על הקמת חדר כושר פרטי לשמירה על פרטיותה, האפלה ואיטום החלונות בחדר השינה האישי שלה, אספקת פירות אורגניים ופרחים האהובים עליה.

ולנוף הזה היא תתעורר בבוקר
ולנוף הזה היא תתעורר בבוקר

יצוין כי בקומה הסוויטות של מדונה, בסוויטת "טראס" הפונה גם היא לים, יתארח באותם הימים, מעצב האופנה הצרפתי ז'אן פול גוטייה. רק שתדעו שהסוויטה המלכותית של המלון, שבה תתארח הזמרת מדונה אירחה בעבר מפורסמים רבים, ביניהם: מיק ג'אגר ולהקת הרולינג סטונס, בריטני ספירס, להקת רובים ושושנים, ג'ון בון ג'ובי, ברברה סטרייסנד, ג'רי סיינפלד, אשטון קוצ'ר, ליאונרדו די קפריו, נטלי פורטמן, טום ג'ונס ועוד רבים.