אלין כהן אפילו לא בת 18, אבל עם רזומה כמו שלה נראה שהיא הספיקה מה שאנשים לא עושים בחיים שלמים והשנה האחרונה הייתה משמעותית עבורה אפילו עוד יותר. אם אתם נמנים בין 650 אלף העוקבים של כוכבת הרשת ואשת העסקים, אתם בטח מכירים את סיפור התאונה שלה מלפני עשר שנים ששינתה את חייה. כשהייתה בת 7 עברה כהן הצעירה תאונת דרכים שגרמה לה לאיבוד זיכרון והותירה אצלה צלקת גדולה בראש. אחרי שנים של חיטוט במגירות האיפור שלה אמה וניסיונות להסתיר את הצלקת שלה, בגיל 15 הקימה מותג איפור על שמה "ALINE COHEN".

בעוד חבריה לכיתה עסוקים בבגרויות והכנה לשירות בצה"ל, כהן הייתה עסוקה בלעבוד בלהוכיח את עצמה. הבוקר (רביעי) התייצבה היזמית הצעירה על סט הצילומים לפרסומת החדשה של רשת הפארם BE, שבחרה בה לאחרונה להוביל מהלך חדשות בתחום הביוטי במסגרתה תשיק קולקצייה ייחודית של שפתונים חדשים שיימכרו בבלעדיות ברשת ושם סיפרה כי אחרי הרבה זמן של חוסר וודאות היא תבצע את חובה האזרחית ותתגייס לצה"ל.

אלין כהן (צילום רפי דלויה)
אלין כהן (צילום רפי דלויה)


כהן סיפרה, כי בעקבות התאונה בהתחלה לא רצו לגייס אותה אבל אחרי בקשות וועדות רפואיות אישרו לה את הגיוס ובדצמבר הקרוב היא תוריד הילוך מכל העסקים שלה, תעלה על מדים ותתייצב בבקו"ם כדי לבצע שירות משמעותי למען המדינה.