במהלך השבוע האחרון הופנתה המון ביקורת כלפי נשים בישראל וכלפי הבחירות שהן החליטו לעשות, אחרי מקרה השביס של לינור אברג'יל בשבוע שעבר בטקס הדלקת המשואות, הגיעה שוב ביקורת על השמלה הקצרה של הטופמודל בר רפאלי. הגולשים, שכנראה שוכחים שרפאלי התפרסמה ומתפרנסת ממראה גופה לא מצליחים לקבל את העובדה שאמא לשתיים נראית ככה, ובטח ובטח מצטלמת כפי שבא לה ואף מעלה את התיעוד לרשתות החברתיות.

בערב חצי הגמר הראשון של האירווזיון אותו היא מנחה, העלתה רפאלי תמונה שלה כשהיא רכונה לכיוון המראה ולובשת שמלה קצרה וכדרך קבע בתמונות החשופות של הדוגמנית, התגובות הרעות לא איחרו להגיע. "מה את מנסה להראות? את אישה נשואה ואמא", כתבה גולשת אחת, "פשוט זוועה" או אמרות כמו "שמרי על כבוד". רפאלי הבת אמנם לא הגיבה לנושא אך מי שלא יכלה להתאפק מלהגיב היא ציפי, אמה של בר שדאגה לשלוח מסר.


"חיים שלי, גאווה שלי" כתבה לצד אחת התמונות שהעלתה האמא הלביאה ובפוסט אחר העלתה את דבריו של ליאור לבקוביץ, שכתב על השבוע שעבר על שלוש טאלנטיות מוערכות במדינה שסבלו מבריונות רשת ומביקורת בלתי פוסקת על המראה והמהות שלהן. "בשבוע האחרון שהרשת סוערת אני ואתם לומדים היטב את המושג "אנשים קטנים" ולא, לא בגובה - אלא באישיות החיה בתוכם. אנשים שכל היושב על ליבם ובחייהם זה שנאת חינם, רוע וראייה שלילית. בשפה שלנו היום קוראים להם "גיבורי מקלדת" כאלו שתמיד יהיה להם מה להגיד, גם כשלא צריך...ומרוב השנאה העצמית שלהם הם מפריחים סיפורים ומעשיות. מפרשים את חייהם של האחרים בצורה שאפילו התסריטאי הכי טוב לא מצליח לכתוב. שבוע שעומדות בו שלוש נשים חזקות, טאלנטיות מוכרות, נשות אופנה ומגה סטאריות שבחרו אותם "טובי הלב" להשמיץ על מי שהן ומה הן מייצגות.



יש לציין שבשנים האחרונות נושא ה'מי טו' וכל נושא מעמד האישה היה כנושא היום. והיום לא נשמע כמעט קולם של ארגוני הנשים בארץ, איפה הגינוי? איפה הרמת הכפפה שלכם כנגד אלו שבחרו לראות בהן שק אגרוף ברשת... וכפי שרשמתי כבר בעבר,כשאין אינטרס שעומד מאחורי הגינוי-בוחרים אותם ארגונים בשתיקה רועמת! לכל אחת מותר להיות מי שהיא רוצה , מה שהיא רוצה ואיך שהיא רוצה לכבוש את העולם בדרך שהיא בוחרת! הפעם בחרתי להציג את שלושת הנשים שמייצגות בעיניי את ישראל היפה, את השירות המדהים שעושות למען מדינת ישראל , כל אחת בדרכה".


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Backstage

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on