נסיך הכתר, אבנר נתניהו, נרשם לחדר הכושר "ספייס" בדיזנגוף בתל אביב תחת השם אבנר בן ארצי.

אבנר, משקולות או מכשירים, מה אתה מעדיף?

מלשכת נתניהו נמסר: "אבנר הוא אדם פרטי וכך גם בחירותיו".


אבנר ובנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)
אבנר ובנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

>לא רק בהר הרצל הודלקו השנה משואות אלא גם במופע ״הטיש הגדול״ של משה להב, שנערך באופן מסורתי במוצאי יום העצמאות. בין המדליקות: לימור לבנת, שדיברה על החובה לשימור הזמר העברי, וסמדר שיר, שדיברה על חובתנו כהורים להקנות הרגלי קריאה לילדי הדור הבא. ישבו בקהל והנהנו בהסכמה: יוסי כהן ראש המוסד ורעייתו, דובי וטלי איכנוולד, ענת ורענן גיסין, מדי נמרודי, איריס בר־און ועוד.

>וגם המיליארדר ניר צוק (לשעבר ממקימי צ'ק פוינט וכיום הבעלים של חברת פאלו אלטו נטוורקס) ואשתו הדס הזמינו אורחים מישראל למסיבת יום העצמאות בביתם המפואר בארצות הברית. כוהנת השירה בציבור, עינת שרוף, נתנה הופעה סוחפת של כשלוש שעות מול 50 איש, חברים קרובים בלבד. כשהגיעה שרוף עם תמיר הרפז למלון בסן פרנסיסקו, היא נחרדה לגלות כי הדיל לא כולל ארוחת בוקר. שרוף נזעקה ופנתה להדס צוק, המארחת, שאמרה לה שהיא לא מתעסקת בזוטות ושלחה אליה את העוזרת האישית, מיקי, שתטפל בקרייסס.

שרוף, הזמר צועד על קיבתו?

״מיליארדר או לא מיליארדר - אנשים חמים ומקסימים, והיה לנו אירוע מלא בשמחה ישראלית. ברוך השם לא הפסקנו לאכול. בוקר, צהריים וערב".

עינת שרוף (צילום: תום מרשק)
עינת שרוף (צילום: תום מרשק)

אגב, לפני כמה שנים הזמינה אשתו של צוק, הדס, את ירדנה ארזי להופעה אצלם באותו בית מפואר. אלא שאז קיבל צוק הודעה מצערת שאביו נפטר. הוא נסע לארץ להלוויה, אבל ההופעה התקיימה כסדרה.

הדס, צוק איתן?

"הייתה הופעה מקסימה. עינת לא הפסיקה לאכול וגם ירדנה הייתה מדהימה אז. כן ירבו הופעות ושמחות".