הסטנדאפיסטית קנדי אבלסון, שמופיעה בפודקאסט ״מאחורי כל צחוק״ של הסטנדאפיסט אלדד שטרית, חושפת בבלעדיות לליאורה שהיא נכנסה להריון מהבדרן דודו טופז אי–שם בשנות ה–80 העליזות. לדבריה, היא התקשרה לבשר לו על כך אחרי חודשיים ושאלה אם הוא רוצה את התינוק. הוא, לטענתה, אמר שלא. אחרי שנתיים, היא מספרת, הוא התקשר לשאול מה שלום הילד, והיא סיפרה לו שעשתה הפלה.

קנדי, איך זה קרה?

"הכרנו בסביבות 1986, הגעתי מקנדה ועבדתי בסרט ‘תל אביב ברלין', שמואל וילוז׳ני היה השחקן הראשי. הוא שמע שאני סטנדאפיסטית והזמין אותי לבית ליסין. הופעתי שם כמה פעמים. יום אחד דודו טופז הגיע לראות אותי, ואני זוכרת שאף אחד לא רצה לעמוד על הבמה, כי אמרו שהוא גונב טאלנטים. אמרתי, ׳הוא הגיע לצאת איתי׳. זה לא היה כזה רומן גדול. לא היה בינינו שום דבר בארץ. הוא לקח ממני את הטלפון והגיע למונטריאול, היינו יחד רק פעם אחת. סיימתי לעבוד, הלכנו לאכול משהו ואז הגענו לחדר במלון שלו״.


קנדי אבלסון. נכנסה להריון מדודו טופז אחרי לילה אחד (צילום: מארק מרגולית)
קנדי אבלסון. נכנסה להריון מדודו טופז אחרי לילה אחד (צילום: מארק מרגולית)

שם היה הסקס.

״כן, שאלתי אותו אם יש לו קונדום. אמר ‘לא'. אמרתי לו, ‘אתה שוכב עם שבע נשים ביום, איך זה שאין לך קונדומים?'. לא חשבתי בדמיון שלי שמסטוץ של לילה אחד אכנס להריון. זה היה בבירור ממנו, כי זו הייתה תקופה שלא שכבתי עם אף אחד״.

ומה עשית?

״התקשרתי אליו ואמרתי לו ‘תשמע, אני בהריון. אני לא יודעת אם יש לך חברה ואתה רוצה שייוולד לך ילד'. לא ידעתי מה לעשות. אמר לי ‘מה פתאום, יש לי חברה, היא תהרוג אותי. זה לא מתאים'. אמרתי ‘בסדר', חשבתי על זה והאמת שרציתי את הילד, אבל המשפחה שלי איימה עלי בחרם. זה היה בשנים שלא היה מקובל שלרווקה יהיו ילדים בלי נישואים. עשיתי הפלה וזהו. רציתי להתאבד אחרי מהדיכאון".

עצוב.

״שנתיים לאחר מכן אני מקבלת טלפון מדודו: ‘מה שלום הילד? איך הוא?'. עניתי לו: ‘הילד מת. לא שלחת לו אוכל'. מתברר שהוא סיפר את זה לעוד אנשים".

התאהבת בו?

"מה פתאום. כשהוא התפשט צחקתי. אמרתי לו ‘וואו איזה גוף, אתה ממש מתאמן כדי לשכב עם נשים'. הוא אמר ‘נכון'. לא התאהבתי, היה כיף. לא זוכרת אם הסקס היה טוב או רע".

ונולדו לך ילדים?

"לא. התחתנתי מאוחר, בגיל 45״.

מיקי גולדנברג, האח של טופז, מכירים את קנדי אבלסון?

"אני לא זוכר דבר כזה, אבל זה מעניין מאוד, כי סוף־סוף מישהי אומרת שהייתה עם דודו".

שנות השמונים היו מאד סוערות בחייו של דודו טופז (צילום: שמואל רחמני)
שנות השמונים היו מאד סוערות בחייו של דודו טופז (צילום: שמואל רחמני)
מלך הבידור של הטלוויזיה הישראלית. טופז בימיו הטובים (צילום: מיכה קירשנר)
מלך הבידור של הטלוויזיה הישראלית. טופז בימיו הטובים (צילום: מיכה קירשנר)