מיזם גיוס הכספים לספרו של החייל של כולנו, אלאור אזריה, "מחושך אל אור", הסתיים בהצלחה. היעד הושג עם למעלה מ–150 אלף שקל שגויסו. האב הגאה, צ'רלי, הודה בפוסט שהעלה בפייסבוק להמונים שנרתמו למיזם.

רן כרמי בוזגלו, ראש תנועת ציונות בנחישות ומראשי תומכיו של החייל היורה, זה יהיה רב־מכר?

"אני רואה בעצם הוצאת הספר ניצחון על הגורמים שחברו להרשיע בכל מחיר את לוחם כפיר. הציבור אפילו אינו מודע למאמץ הכביר שהתבצע כדי למנוע את הוצאת הספר. וכשהוא ייצא לאור יתבררו ממדי העוול שנעשה ללוחם המצטיין ולמשפחתו. כל מי שמחזיק מעצמו אדם הגון יזדעזע מהגילויים, ללא קשר להשקפה פוליטית. אני רומז שאמות הספים יזועו לאחר שיתברר שהחשש ממטען שהיה על גופו של המחבל היה מוצדק".


האבא צ'רלי, את מי בעצם אתם מאשימים בספר?

״אני לא מאשים אף אחד. אני הולך להציג בפני הציבור הרחב את העיוותים. אני הפסקתי כבר להאשים״.

מה שלומכם בימים אלה?

״עדין יש מועקה קשה, הפצע עוד לא הגליד, אבל ממשיכים הלאה״.

ראיתי וכתבתי שלאלאור יש חברה רצינית מאוד.

״אל תיכנסו לי לחיים של אלאור, לחיים האישים שלו. מספיק הוא סובל מפוסט־טראומה״.

דווקא לפי הפייסבוק שלו הוא נראה מאוד מאושר.

״אני מבקש את החיים האישיים שלו לא להכניס. הוא סובל וזה לא לעניין. אנחנו מדברים רק על הספר והעיוותים שהוצגו לציבור״.

ומה נראה לכם, שליאורה לא הצליחה לשוחח עם גלעד צוויק, סופר הצללים של הספר המדובר? צוויק מסר: "אני אכן כותב את הספר ונמצא כרגע בחו"ל".

אלאור אזריה ואמו חוגגים את שיחרורו (צילום: אבשלום ששוני)
אלאור אזריה ואמו חוגגים את שיחרורו (צילום: אבשלום ששוני)

>גדי יברקן, מהספסלים האחוריים במפלגת כחול לבן, היה ביום שני כוכב הכנסת. השמועות על כך שהליכוד הציע לו את תפקיד שר הקליטה כדי שיערוק לממשלה, גרמו לכולם לפנות אליו בתואר ״אדוני שר הקליטה״ ויברקן זרח מאושר. כשנכנס למזנון הכנסת, צעק לעברו השר גלעד ארדן: ״גדי רוצה את משרד החוץ, קטן עליו שר הקליטה״. כולם התפוצצו מצחוק.




>צמד רעים, ישראל גוטסדינר ובני רוזנבאום, עמוסים בבשורות משמחות. בחודש הבא יקבל הצמד, ביחד עם הרמטכ"ל במיל' גדי איזנקוט, תוארי ד"ר לשם כבוד מאוניברסיטת בר־אילן. עשרה ימים לאחר מכן הם יחגגו את מסיבת היובל עם חברים לבמה כמו שולי רנד, ננסי ברנדס, יונתן רזאל, חיים משה ועמירן דביר, שגם ינהל מוזיקלית את הערב.

ישראל גוטסדינר, 50% מהצמד, שיא ישראלי?

"אגב, הגשנו בקשה לשיאי גינס. האם יש עוד צמד בעולם שמחזיק 50 שנה? הם מחפשים ומחפשים אבל עדיין לא מצאו".





>דנה ברגר תשתתף השבוע בפסטיבל "אישה אישה אישה" השני, כולל הפתעה מיוחדת בסוף ההופעה. הפסטיבל נערך בשיתוף שידייט, אתר היכרויות לנשים בלבד, ויהווה את יריית הפתיחה לשבוע הגאווה. יהיו בו שלושה ימים של הופעות חיות של נשים בלבד ומסיבות וחופש ואהבה. מדובר בפסטיבל הלסבי הראשון בישראל. שיא האירוע כאמור - ברגר בתפקיד רבנית, מחתנת את ליאת וענת, זוג נשים מקסימות, שכבר הקימו בית בישראל ולהן שתי בנות.

תופיע בפסטיבל הלסבי הראשון בארץ. דנה ברגר (צילום: יחצ)
תופיע בפסטיבל הלסבי הראשון בארץ. דנה ברגר (צילום: יחצ)