שלי יחימוביץ' הייתה אמורה להגיע ביום ראשון לראיון באולפן YNET, אך התנתה את קיום הראיון בכך שיעשו לה פן בשיער. המפיק הסביר לה שיש אצלם אפשרות לאיפור אבל לא לסידור השיער, אז שלי ביטלה וגם לא העבירה תגובה לליאורה.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

>המיליונר וקונסול הכבוד של אוקראינה בישראל, עופר קרז׳נר, וזוגתו אתי מריה, בהריון שני. לפני שבוע חיתן קרז'נר את בנו מנישואיו הראשונים.


קרז'נר, מזל טוב.

"אתי מריה ואני אכן מצפים לבן".

>בחמישי שעבר אירח השף אסף בן חמו בפנטהאוז שלו בקריית מוצקין מיזם קולינרי "חוויה בשמיים", שמפגיש בין מספר סועדים מצומצם לשף ומספק הצצה אינטימית לגריל הפרטי שלו. באו ליהנות ממבחר מנות: מורן אייזנשטיין ושני אלון מ"המרוץ למיליון".

שני אלון, מורן אייזנשטיין, אסף בן חמו (צילום:יקיר ברבי)
שני אלון, מורן אייזנשטיין, אסף בן חמו (צילום:יקיר ברבי)

>ג'וזי כץ תשתתף יחד עם ורדה רזיאל ז'קונט בקמפיין הרדיו החדש של המותג סיסטיין, הטיפות לטיפול ביובש בעיניים.

>שישי האחרון, כפר שמריהו. שגרירת דנמרק בישראל אירחה בביתה את פורום המשפטניות של שדולת הנשים. עו"ד ברוריה לקנר, העומדת בראש הפורום, הזמינה את נורית דאבוש להרצות בפני הנשים. לפני ההופעה ניגשה אל דאבוש עו"ד מירי לוסקי ושאלה אם היא מזהה אותה. התברר שמדובר במרים, שהייתה ילדה בבית הילדים נווה הרא"ה באשקלון, שם התנדבה דאבוש שנים ואף אימנה בכדורסל את הילדים. דאבוש: "כיום לוסקי היא עו"ד, אם לארבעה, ומבחינתי היא הסיפור של ישראל היפה. לא פגשתי אותה 35 שנה וכל כך התרגשתי שפתחתי את ההרצאה בלהצדיע לה".