אבי ביטר הגיע לאולפן להקליט דואט עם הזמר סטפן, אבל אז התברר לו שהמופע הזוגי הוא בהתנדבות מצדו. הוא הודיע למנהל של סטפן, מיכאל סמו, שעם כל הכבוד, בחינם הוא לא עובד, עשה אחורה פנה וחזר לביתו.

ביטר, סיפור טורקי?

"העניינים לא הסתדרו עם המנהל שלו, מיכאל, בגלל ענייני התשלום. אמרו שלא משלמים לי ולפי התיאוריה שלי, אם מבקשים אותי, למה שאבוא בחינם? זו העבודה והפרנסה שלי".


סמו, מה הגרסה שלך?

"מפתיע אותי שאת פונה אלי. אבי בחור שאני מאוד אוהב ומעריך, וכל מה שקשור לעניינינו המשותפים כמובן שיישאר בינינו".

למה לא רציתם לשלם לו?

"זה מה שאמרתי לך. הוא יודע בדיוק למה, והדברים שאמרתי יישארו בינינו מתוך כבוד והערכה".

אבי ביטר (צילום: אמיר מאירי)
אבי ביטר (צילום: אמיר מאירי)

>בעולם, יש אלפי מעריצים בישראל. שני מעריצים שרופים, ירון זילברברג וזיו פלדמן, שמעו שניצול השואה ובעל הזיכיון, הנרי אורנשטיין, הנחשב ל"אבי הרובוטריקים", תרם סכום של מיליון ומאתיים אלף דולר לשיפוץ המחלקה לשיקום שידרה בבית החולים לוינשטיין, ומייד התייצבו במקום עם תערוכה שכללה את הצעצועים שיצאו לאוויר העולם משנת 1984 ועד לימים אלו.

באו והתרשמו ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, מנהל המחלקה ומנהל בית החולים היוצא, פרופ' עמירם כץ, מנהל בית החולים הנכנס, ד"ר חגי אמיר, מנכ"לית עמותת הידידים, שולה מליק, מנכ"לית "פרויקט אורנשטיין", עו"ד יונית רביב-זילברשטיין, עו"ד שמואל רביב, נציג התורמים, יוסי בכר ואשתו, אורית בכר, עודד שמיר ועוד.

ירון זילברברג מימין וזיו פלדמן צילום: קרול קרמונה.
ירון זילברברג מימין וזיו פלדמן צילום: קרול קרמונה.

>גבי אשכנזי ומשה קפלינסקי, פעם חברים לנשק בגולני וכיום רק חברים, בילו את השבת האחרונה במלון "גליליון" בעמק החולה. היו ביניהם המון שיחות, אבל לא נרשם חיבור פוליטי, לפחות לא בשלב זה.

קפלינסקי, הוא שכנע אותך להצטרף לפוליטיקה?

"לא".

>שבת בבוקר, רמת השרון, גן משחקים. אבא אחד מגלה לחרדתו ששכח בבית חיתול להחלפה, והילד נמצא במצב חירום מיידי. לשמחתו נחלץ לעזרתו אבא אחר, עם חיתול חדש, טרי ונקי. האבא וליאורה מוסרים תודה מכל הלב לרמי קלינשטיין על החילוץ. שבת נפלאה.

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

>השחקנית לירית בלבן ("נעמי כפית") תככב בקמפיין חדש של המותג Free, לרגל השקת סדרת חטיפי בריאות חדשה. במסגרת הקמפיין מגלמת לירית מאבטחת בקניון.

>צביקה יחזקאלי, יחד עם רעייתו מיטל וששת ילדיהם, התארחו בסוף שבוע ב"מלון קיבוץ לביא" לנופש משפחתי. יחזקאלי הוזמן על ידי המנכ"ל שלום אשכנזי לבית שלו בקיבוץ לאכול קובה סלק עיראקי אמיתי שאשתו הכינה, וציין כי "קובה טעים כזה מזמן לא אכלתי. זה מזכיר את הקובה של סבתא שלי שהייתה אלופה".