זוכרים איך בבית "האח הגדול VIP" בן זיני שיגע את הדיירים והצופים בבית עם הסלנג הייחודי שהפך לשגור בפי כל ילד וילדה? המפורסם בהם היה "לישונצלי", אז הציע לכולם כולל לאח הגדול בעצמו לבוא לישון אצלו. בת הזוג של טיילור מלכוב הייתה הראשונה לזהות את ההזדמנות העסקית ובעוד אהובה שהה בבית הסגור היא הוציאה ליין ציפיות לכריות עליהן היה כתוב "רוצה לבוא שונצלי".

ההזדמנות העסקית האמיתית לא איחרה להגיע ועכשיו, חצי שנה לאחר שיצא מהבית הסגור, כוכב הרשת ובת זוגו נבחרו להוביל את הקמפיין החדש של חברת רהיטי דורון, בו יציעו מיטת ילדים נפתחת המזמינה חברים "לישונצלם". גאוני לא?

"לישונצלי" בקרוב השיר. בן זיני וטיילור מלכוב (צילום: מנחם עוז)
"לישונצלי" בקרוב השיר. בן זיני וטיילור מלכוב (צילום: מנחם עוז)


כצמד שהופך כל שיר ללהיט יוטיוב, בשלב הראשון יושק שיר באורך מלא בעמוד של השניים ובהמשך הוא ישודר בגרסא מקוצרת בערוצי טלוויזיה וכו'. עבור הקמפיין ישלשלו השניים לכיסם סכום של כ-300 אלף שקלים ובנוסף הם משמשים כשותפים בקמפיין ובלין, כך שיקבלו אחוזים מהמכירות.