במוצ"ש ציינו ליאון ופאולה רוזנברג 15 שנה מאז שהכירו. פאולה סיפרה לליאון שסידרה להם ארוחת שף אינטימית, וכשהגיעו למסעדת "מקום בלב" ברעננה גילה להפתעתו שמחכים להם שם כמאה חברים ובני משפחה. בן דודה שלה, שהכיר ביניהם וגם ערך את החתונה שלהם ניהל את הטקס שבו חידשו את ברית האהבה ביניהם. פאולה אמרה: "ההחלטה להכיר אחד את השנייה מחדש, למחוק את כל הדעות הקדומות ומה שאנחנו יודעים זה על זו ומצפים זה מזה, לטובת המוכנות להכיר מחדש". רוזנברג הופתע מאוד, והבנות שלהם, שילה וארבל, חילקו פרחים בכניסה, קיבלו את פני האורחים וגם קראו ברכה מתוקה ומרגשת.



>מה יפים הלילות בכנען. שנה הספיקה לגורי והילה אלפי והם סיימו את שנת השירות בלוס אנג'לס וחזרו לארץ.



>תערוכת הגמר של מחלקת האומנות בשנקר, המחזור השמיני, שבה 35 בוגרים מציגים עבודות פיסול, ציור, וידיאו, צילום, רישום ומיצב, נפתחה בחמישי שעבר. בין הבוגרים ניתן היה לזהות אבא גאה ומרוגש ביותר - עו״ד ציון אמיר, שהגיע לפרגן לבתו, ירדן אמיר, יוצרת עבודות פיסול וקולאז' מעץ, מקלקר ומפוליאוריתן המכוסות נעצים, ברגים ומסמרים.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

>השקה נוצצת ומרגשת לסרטו התיעודי "פברוטי" של הבמאי האגדי, זוכה פרס האוסקר, רון האוורד, נערכה בשבוע שעבר בהיכל התרבות. פתח את האירוע קונצרט של הפילהרמונית, ואחר כך נערכה הקרנה חגיגית לסרט. לכבוד ההשקה הגיעה לארץ אלמנתו של פברוטי, ניקולטה מאנטובני פברוטי, והבמאי האוורד שלח ברכה מיוחדת.

>ישראל אהרוני וגידי גוב נכנסו לחנות "טאצ' איט" בדיוטי פרי בנתב"ג, ואהרוני התחדש בזוג אוזניות JBL.

>ח"כ לשעבר יובל צלנר הגיע עם בתו עמית להופעה של נעמה סופר על, כשפתאום נכנסה אמא שלה, להלן גרושתו, דפנה שחר. לא, אל תבנו על קאמבק, שחר עדיין מתחזקת זוגיות עם עו"ד ארנון שיבולת. היא פשוט הבטיחה לילדה שהיא תבוא להגיד שלום, אף על פי שזו לא המשמרת שלה.