בהלה גדולה התרחשה אתמול בשעות הלילה המאוחרות, כשהודעות וואטס אפ ופוסטים בפייסבוק דיווחו על מותה בטרם עת של הזמרת, בוגרת "כוכב נולד" רומי דלומי בת ה-27. על פי ההודעות, שרצו כמו אש בשדה קוצים, נטען כי דלומי נמצאה בביתה ללא רוח חיים לאחר נסיבות טרגיות שהביאו למותה.

שמועות בוואטס אפ (צילום מסך)
שמועות בוואטס אפ (צילום מסך)

לא עבר זמן רב עד שגורמים בסביבתה של דלומי הרגיעו את השמועות ודיווחו כי הכל בסדר עם הזמרת הצעירה וכי היא חיה, בריאה ושלמה. רק בתחילת השבוע הופיעה דלומי באירוע לזכרו של אמיר פרישר גוטמן שהלך לעולמו לפני שנתיים, לאחר שטבע בים כשניסה להציל את אחייניתו. גם אז היו שמועות רבות על מצבו וזה לא חדש שידיעות מזוייפות רצות ברשתות החברתיות ומתחילות גל של פאניקה ובהלה, לכן תמיד חשוב להיות זהירים ולא לצרוך ידיעות מאתרים לא מהימנים.



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אהובים ואהובות שלי !❤ לעומת השמועות הלא סימפטיות, אצלי הכל ממש ממש בסדר אני כרגע בדרך להצגה בצפון, אחרי חזרות שנמשכו כל הבוקר, ואני שמחה להפריך את כל מה שהופץ בימים האחרונים תודה על כל האכפתיות והדאגה, תודה לכל מי שעדכן אותי ודיווח על השמועות❤ אבל אם יש דבר שכן חשוב לי לדבר עליו- אל תשתפו פעולה עם השמועות, אל תפיצו ואל תגלגלו אותן הלאה. למזלי השמועה הזאת שקרית אבל הקרובים אלי דאגו דאגה אמיתית ❤ #חמסהטפו #מלחמיםשוםבצל #רקבריאותאמן

A post shared by Ronidaloomi (@ronidaloomi) on


דלומי פרסמה מאוחר יותר פוסט באינסטגרם, בו התייחסה לשמועות המדאיגות: "לעומת השמועות הלא סימפטיות, אצלי הכל ממש ממש בסדר. אני כרגע בדרך להצגה בצפון, אחרי חזרות שנמשכו כל הבוקר, ואני שמחה להפריך את כל מה שהופץ בימים האחרונים. תודה על כל האכפתיות והדאגה, תודה לכל מי שעדכן אותי ודיווח על השמועות, אבל יש דבר שכן חשוב לי לדבר עליו - אל תשתפו פעולה עם השמועות, אל תפיצו ואל תגלגלו אותן הלאה. למזלי השמועה הזאת שקרית, אבל הקרובים אליי דאגו דאגה אמיתית".

בריאה ושלמה. רוני  דלומי (צילום: אביב חופי)
בריאה ושלמה. רוני דלומי (צילום: אביב חופי)