מאז ההיריון הראשון של הטופ מודל הישראלית בר רפאלי שהיה לפני כשלוש שנים אי שם ב-2016, התרגלנו לראות אותה מככבת על סט הצילומים וממשיכה את חייה כרגיל, ולא נותנת למצב החדש לעצור אותה. כך גם עכשיו כשהיא נמצאת בשליש השני להריונה השלישי, היא בכל זאת התייצבה ליום עבודה ארוך.

הבוקר (חמישי) התייצבה הדוגמנית היפה על הסט של רשת האופנה HOODIES להם היא משמשת פרזנטורית לצד אחיה און רפאלי, והשניים דגמנו את קולקציית החורף הקרבה. אם חשבתם ששני ההריונות האחרונים שלה עם ליב ואל הכינו אותה להריון השלישי ועשו לה את החיים קלים יותר אתם טועים ובגדול, כי בפעם הראשונה מאז שנחשף כי היא נושאת בבטנה בן ראשון, רפאלי סיפרה בין לבין הטייקים על השינוי הגדול בהרגשה.

משתדלת לנוח. בר רפאלי (צילומים: אלירן אביטל)
משתדלת לנוח. בר רפאלי (צילומים: אלירן אביטל)


"מתחילת ההיריון ידעתי שמדובר בבן כי הכל הרגיש שונה" סיפרה רפאלי והוסיפה כי הרבה יותר קשה לה מבהריונות הקודמים וכל מה שהיא רוצה לעשות זה בעיקר לאכול ולנוח. למזלה, מי שעוזר לה בגידול שתי הבנות הוא בעלה עדי עזרא שלאחרונה פרש מעבודתו כיו"ר חברת נטו אחזקות לטובת זמן איכות עם המשפחה. רפאלי אישרה לראשונה כי עזרא עזב את עבודתו כדי לנצל כל זמן פנוי שיש לו על מנת להיות איתן ולעזור לה בכל מה שניתן. מושלם!

דואג לה על הסט. און ובר
דואג לה על הסט. און ובר

זוהרת
זוהרת