המדינה געשה בתחילת השבוע עם פרסום הידיעה כי ניקול ראידמן ובן זוגה מיכאל צ'רנוי נפרדים אחרי 11 שנות זוגיות, מתוכם שנה אחת בתור זוג נשוי, לאחר שבמהלך יום הולדת של המעושרת, איש העסקים כרע ברך אל מול כל המוזמנים והציע לראידמן להיות לו לאישה. במקום חתונה מפוארת השניים החליטו לבטל את האירוסין ולפרק את החבילה, כשצ'רנוי אף עזב את ביתם המשותף.

לאחר פרסום הידיעה החלו לצוץ שמועות בכלי תקשורת שונים כי הסיבה לפרידה של השניים היא רומן, שכביכול ניהלה ראידמן עם השחקן אקי אבני וזו, שסירבה להגיב לעיתונאים החליטה להעלות סרטוני סטורי לאינסטגרם שלה ולהציג חיי משפחה תקינים, כשאבני הגיע להתארח בסלון ביתם. עד היום לא נשמע קולו של אבני אבל היום (חמישי) הוא החליט שהשמועות מתחילות לפגוע לו בשגרת היום יום והחליט לשים סוף לליחשושים וכך כתב בחשבון האינסטגרם שלו:

ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: אינסטגרם)
ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: אינסטגרם)


"אדם הנמצא מחוץ לסערה אינו מבין מה מתחולל באמת במרכזה, שתקתי בחודשיים האחרונים, אך ביממות האחרונות דשדושי השמועות תפסו מקום מרכזי בכל כלי התקשורת. מעולם לא הגבתי אך כעת מדובר במעגל גדול של אנשים, משפחות, הילדים, אשתו. זה לא משחק, זו לא תוכנית טלוויזיה ושמועות יכולות להתגלגל למקומות לא ראויים. האמירות המיותרות לא עושות חסד עם אף אחד. בין ניקול ראידמן וביני אין יחסים רומנטיים! אני מקווה שתהנו ממה שיצרנו. יש לי משפחה ולניקול יש משפחה וחשוב לי להבהיר את זה למען השקט של כולם"