בחמישי האחרון המגיש המצליח אסי עזר חשף בפנינו כי הוא סובל מהתקפי חרדה ולאחר שבע שנים של שימוש בתרופה פסיכאטרית נגד חרדות, החליט לנסות להתמודד בלעדיה. עזר עידכן היום (ראשון) בעמוד האינסטגרם שלו כי הוא קיבל אלפי תגובות של גולשים שהזדהו עם ההרגשה שלו והתביישו לדבר על התקפי החרדה שלהם. הוא סיפר כי רבים שיתפו אותו שהם נכנעים ולא מטפלים בחרדה וקורא להם במסר ברור "תתעוררו! אפשר לחיות אחרת".

הוא מוסיף כמה רעיונות חדשים שהוא החליט ליישם בעקבות ההחלטה להפסיק את הטיפול התרופתי, ביניהם תרופה טבעית ומקלחת קרה. "אני כרגע מנסה את התרופה הטבעית שאני לוקח (היא מבוססת על פירות ואמורה להתחיל להשפיע בעוד שבועיים שלושה ואז אעדכן אתכם ואשתף), אני הולך לפסיכולוגית שלי פעם בשבוע, והכי חשוב- אני מנסה להיות מודע לחרדה: כשהיא מתחילה אני לא מתעלם ממנה - כי להתעלם זה לתת לה להשתלט עליך בשקט ופתאום אתה עמוק בפנים. כשהיא באה אני עוצר ובודק עם עצמי מה קורה. למדתי שלתרגל נשימות מאד עוזר, הורדתי את אפליקציית הדספייס ואיתה אני נושם. למדתי שבבקרים קצת יותר קשה אבל אחרי שמתחילים את היום זה משתחרר. למדתי שגם מקלחת קרה נותנת לך אחלה בוסט של אנרגיה וזהו, כרגע זה מספיק לי".

 
המגיש לא פוסל את האפשרות שיחזור להשתמש בתרופה הפסכיאטרית, "יכול להיות שבסוף גם אחזור לציפרלקס, אין שום רע בזה. להיפך, הציפרלקס עבד לי מצויין שבע שנים, אבל אני מרגיש עמוק בפנים שזה נכון גם לנסות משהו אחר".