האייטם הבא הותיר אותנו לגמרי המומים, דנית גרינברג ואליאב אוזן שנפגשו בחודש שעבר במדרגות הרבנות והתגרשו סופית. למרות הזוגיות הפוטוגנית של השניים, השאירו את הפרידה שלהם בסודיות מבלי לנדב פרטים עסיסיים או מלוכלכים על הסיבות לפרידה המפתיעה שלהם. אלא שנראה כי הגירושים עולים לשלב המכוער ובדקות האחרונות שיתפה גרינברג, הגרושה הטרייה, לראשונה, פוסט נוקב נגד האקס הטרי.

הסטורי באינסטגרם אותו דנית פירסמה . צילום: אינסטגרם
הסטורי באינסטגרם אותו דנית פירסמה . צילום: אינסטגרם

גרינברג, שפתחה ביחד עם אליאב אוזן עוד בימיהם הטובים כזוג נשוי, קליניקה להסרת קעקועים, וטיפולי לייזר שונים, הודיעה הבוקר ברשתות ללקוחות שלה שהקליניקה תהיה סגורה עד להודעה חדשה. אלא שכעת מתבררת הסיבה האמיתית לסגירה הפתאומית של הקליניקה.



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לקוחות יקרים ויקרות של הקליניקה! ניסיתי במשך חודשים לא להביא את הפן האישי בחיים שלי לתוך הפן העסקי- הקליניקה, הבייבי שלי. אבל לצערי יש דברים שאין לי שליטה עליהם. אני מודיעה כאן מכיוון שאין לי דרך להגיע לכל אחד מכם באופן אישי- הקליניקה יצאה להפסקה וכרגע לא בפעילות. אני בטוחה שנחזור בהקדם האפשרי וכמובן שאעדכן על כך. מתנצלת בפני כל הלקוחות שמטופלים אצלנו, לכל מי שיש תור בימים הקרובים- ראו אותו כמבוטל. נשתדל לענות לכל פניותיכם במספר הרגיל 0547171711 *חשוב לי להבהיר כי ההודעה על כך הגיעה מכאן מכיוון שאין גישה כרגע למחשבים ולטלפונים הפרטיים של הלקוחות תודה על ההבנה וסליחה מראש

A post shared by דנית גרינברג | Danit Greenberg (@danitgreenberg) on


גרינברג שיתפה בדקות האחרונות את הדברים הבאים ברשתות וכתבה "אתמול בשעות הלילה ללא ידיעתי הגיע אליאב לעסק המשותף שלנו והוציא את כל המכשירים מהעסק. אני אישית ממוטטת ולא רציתי לשתף אתכם בזה, אך לאור הפניות הרבות, זה מה שאוכל לספר מתנצלת מקרב לב. מעבר לכך תפנו לאליאב ישירות". 

אליאב אוזן החליט לא לשתוק והגיב גם הוא ברשת האינסטגרם בסטורי ארוך במיוחד. בין הדברים כתב אוזן: "מהבוקר הנני עובר לינץ' תקשורתי וסביבתי שמנוהל ביד רמה על ידי גרושתי. אשתף אתכם בלית ברירה כי מאוד כואב לי שאתם ניזונים משקרים. לצערכם ולצערי היא כללה גם אתכם במלחמה החד צדדית שהיא מנהלת. בשלושת החודשים האחרונים מאז שנפרדנו לקחתי צעד אחורה מהניהול השוטף של הקליניקה סבן. בתום 3 חודשים בהם לא שולמו משכורות לעובדים, ביטוחים על המכשירים, תשלומי ספקים והלוואות שהייתי צריך לקחת חודש בחודשו, החלטתי לשים קץ למסע הרפש הזה שדנית מנהלת".

אליאב מגיב לדברים של דנית. צילום: אינסטגרם
אליאב מגיב לדברים של דנית. צילום: אינסטגרם