>דווקא אחרי שנטלי דדון ובנה עברו לגור בהרצליה פיתוח, קרוב לעמית פרליס אבי בנה, נראה שהיחסים בין הוריו של ריף פחות טובים. לפחות לדברי מקורבים לזוג, מדובר הפעם על שבר לא פשוט.

דדון, כבר לא עמית?
"אני לא מדברת על מה שקורה לי בחיים בטלפון. אנחנו הורים לילד. כך זה היה תמיד".

עברת לגור קרוב אליו, ואומרים שאתם לא יחד יותר.
"את ממציאה נתונים. זה לא דבר ברומו של עולם. אפשר לוותר על זה? אני מעדיפה שלא להגיב".

>ליאורה שוקלת פרישה. השבוע היא נכנסה לרשימת הגדולים באמת, כשזכתה להיות מוזכרת בטוויטר של יאיר נתניהו, הצייצן הלאומי בשבילכם. נתניהו ג'וניור כתב לאביעד גליקמן מערוץ 13, שפרסם את עדותו של שלדון אדלסון, מו"ל "ישראל היום": "אתה כתב לענייני משפט, ולא בעל טור רכילות של ליאורה". גליקמן ונתניהו סירבו להגיב.

>ליאורה עצובה לספר לכם שאחד הכוכבים הגדולים שיצאו מתוכניות הריאליטי הגיע לאשפוז במחלקה סגורה.

>נדמה שהיחסים בין שלום לבייב, הבן של, שמתמודד בימים אלו עם פשיטת רגל, ואשתו אורלי, ידעו ימים טובים יותר. הנורות האדומות נדלקו כשבקובץ התורמים שמתפרסם כל שנה בתנועת חב״ד מישהו דאג להעלים את שמה של אורלי. בני הזוג תרמו לתנועה שנים רבות. דוברת קבוצת לבייב סירבה להגיב.

וההורים אולגה ולב לבייב חיתנו את הבן יהושע עם בחירת לבו מעיין. החתונה התקיימה במוסקבה. במקביל, אולגה חגגה יום הולדת 60. מזל טוב כפול.
הבת חגית לבייב העלתה סטורי של אבא לב מהחתונה כשהוא רוקד על הבמה ושרים לו ״גם מאחורי הדברים הקשים העוברים עליך אני עומד״, שיר חיזוק ברסלבי כזה של אמונה בה׳. לבייב נראה רזה מאי פעם.

>דורין אטיאס וששון קדם, שהקימו יחד את המותג "פטיט דוריס", כבר לא.

>בהשקת הבושם החדש לגבר BAD BOY מבית קרולינה הררה, שנערכה באירוע חגיגי בבר ה–GIGI, נהנו האורחים מהופעת ג'ז של הזמרת סיון טלמור. במסגרת האירוע הכריזה ניצה בילט, יו"ר קבוצת לילית קוסמטיקה, כי עומר דרור נבחר על ידי המותג העולמי להיות שגריר הבושם בישראל.