>הנהלת פסטיבל מלכות היופי, שערכה ביום ראשון אירוע בהפקתו של מוטי רייף, ניסתה להביא להפקה המיוחדת את המלכה האם לשעבר, ראנה רסלאן. צלצלו אליה פעמים רבות, אך היא לא הסכימה לבוא. למקורביה סיפרה כי סירבה בשל העובדה שהפכה לאשת עסקים - כשהצטרפה כשותפה לבעלי חברת משקאות תאילנדית, שמחדירה את המשקאות שלה לנסיכות שבה היא מתגוררת. לליאורה שלחה רסלאן הסבר קצת יותר מקורי: "בדרך כלל אני לא אוהבת להתייחס לרכילות, כי זה מביא מזל רע. פשוט פספסתי את הטיסה. מוטי עשה עבודה מצוינת".

>את זה לא ראיתם במודעות ענק, אבל בשיאו של חום יולי–אוגוסט הגיע שלמה ארצי לחלטר במופע עובדים של חברת ישראכרט. לכל זמר יש תג מחיר.

>דיירי הבניין שבו מתגוררת ריקי גל החליטו להצטרף לטרנד של תמ״א 38, ואחרי שנגמר שלב הבירוקרטיה, התחילו הפטישים לעבוד. ואז נתקעו, ועכשיו כולם מחכים.

>בעוד המשפט האלמותי "אתה השתגעת?" ממשיך להדהד, השר לשעבר איוב קרא דווקא השתגע השבוע משמחה, כשחיתן את בתו נור, סטודנטית בת 21, עם עאדל נסראלדין, סטודנט להנדסה שנה רביעית, בן 25.

איוב, מזל טוב, שרה וביבי הוזמנו?
"זו הייתה מסגרת משפחתית–חברית, מקומית, מצומצמת, שנגמרה בכל זאת בהזמנת מאות אנשים לביתנו. אני מתנצל שלא הזמנו כמנהגנו אלפי אנשים. כשנעשה את מסיבת החתונה הגדולה, בעזרת השם, נזמין את כל החברים. בשם כל חבריי, קרוביי ותומכיי אני מאחל מזל טוב ובהצלחה לנור ועאדל".

ומי יהיו המוזמנים?
"הרשימה תכלול מכרים מכל הארץ ומחו"ל בהתייעצות בין החתן ומשפחתו לבינינו".

והפעם הזוג נתניהו יוזמן?
"כן".

מי לדעתך המדליף, יש לך מישהו על הכוונת?
"הציבור לא שם לב, אבל לשיחה היו שותפים, שבכתבה טשטשו את כולם. הגשתי תלונה ליאח"ה. אני מאמין שמשטרת ישראל תגלה את הרשעים והזוממים".


>מלכת היופי לשעבר, הדוגמנית רוית אסף, שוקלת לעבור ניתוח להחלפת השתלים בחזה.

אסף, אפשר לנשום לרווחה?
"אני בבדיקות קבועות ושגרתיות. כבר חלפו המון שנים ולכן בודקת".

יש דליפה?
"רק בבדיקת MRI אדע. אעדכן בשמחה אחרי".