>רפי רפאלי מדגים כישורי סבאות נפלאים: כל יום אחר הצהריים הוא משקיע זמן איכות עם הנכדות ליב ואל בשכונת תל ברוך בתל אביב. השכנים מספרים על סבא מסור, שמבלה שעות ארוכות עם הנכדות במרכז השכונתי מיקאדו.

>עדי וטלי פדרמן מכרו את הבית שלהם בהרצליה פיתוח, ועכשיו הם גרים בשכירות בבית ששייך לאבלין דואק, בכפר שמריהו. הפדרמנ'ס בחרו ב"אין תגובה. תודה".

>פיני גרשון - מאמן הכדורסל, פרשן הטלוויזיה, היועץ המקצועי של נבחרת העתודה, היועץ המקצועי של הפועל כפ"ס ועוד ועוד - יוצא בסדרת הרצאות להשלמת הכנסה, שנקראת "פיני פותח פה גדול". הערב כולל, לפי הפרסום, סיפורי הצלחה, מנהיגות, הובלה לניצחון והשקעות בנדל"ן.

גרשון, אם ליאורה זוכרת נכון, נעקצת בזמנו בנדל"ן, לא כדאי לוותר על החלק הזה בהרצאה?

"לא מכיר כזה דבר. אני מרצה כבר 20 שנה, ועל זה עוד לא שמעתי. זה פרסום שלהם".

>ועו"ד ענבל גבריאלי חוזרת בגדול, כשפתחה משרד עורכי דין עם שותפים: "אחרי שנים של קריירה סוליסטית מצאתי את עצמי עם עורכי הדין הראויים לשותפות איתי, כמו שאני איתם".

>חמישי שעבר, הפרשנית והמגישה דנה ויס מערוץ 12 מבלה עם בעלה בקולנוע "לב", בסרט "כאב ותהילה" של פדרו אלמודובר. אומנם הטלפון הנייד שלה היה במצב שקט, אבל כל שנייה האיר, כי התקבלו הודעות חדשות. כל מי שישב מאחוריה יכול היה לראות את ההודעות שלה - ממשרד ראש הממשלה, מאנשים בתקשורת וממדליפים למיניהם בזמן אמת. הצופה הנאמן ב' התלונן בפני ליאורה: "איך אפשר להתרכז ככה בסרט? מילא היא. אבל גם להפריע לצופים מאחורייך? כל שנייה היא לוחשת לבעלה על הודעה". דנה ויס לא העבירה תגובה.

>רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה קיימה אירוע השקה חגיגי לקולקציית ה־BABY - הכוללת ריהוט ואביזרים לחדרי תינוקות. לאירוע נהרו סלבריטאיות הרות שהגיעו עד נתניה כמו מאיה ורטהיימר, ליהיא גרינר, אשלי וקסמן בקשי, אמירה בוזגלו ומירי מיכאלי.