חילופי הדברים הקשים בין המקעקע, אליאב אוזן, לגרושתו דנית גרינברג, לא נרגעים. רק שלושה שבועות לאחר הגירושים הרשמיים ושקט תעשייתי יחסי בין שני הצדדים, דנית החליטה בשבוע שעבר להוציא את הכביסה המלוכלכת לעיני כל כשהעלתה פוסט באינסטגרם בו שיתפה כי היא סוגרת את הקליניקה המשותפת שלה ושל בעלה לשעבר לאחר שזה "הוציא את המכשירים באישון לילה'. אוזן לא נשאר חייב ועדכן גם הוא באינסטגרם את העוקבים כי הקליניקה נסגרה בעקבות ניהול כושל של גרינברג וכי הוא עובר לינץ' תקשורתי בחסות גרושתו.

עד כה, אוזן נמנע מלהגיע לאירועים תקשורתיים ולא התבטא בתקשורת בנושא, בניגוד לגרינברג שהגיעה להשקות והתראיינה, אך שמרה את הכעסים לעצמה. בראיון שערך בתכנית 'אנשים' בערוץ קשת 12 וישודר בקרוב, אוזן התראיין לראשונה על הגירושים והתייחס לזוגיות בין השניים ואמר: "חמש שנים זו הייתה אשתך, ובאיזה שהוא שלב היא הופכת להיות האויבת הכי גדולה. מה שהיה לי מגניב בילדה בת 22, בגיל 35 כבר משתנה. יש מקרים בחיים שאתה לא יודע מול מי אתה עומד ואתה מגלה בן אדם אחר לגמרי". 

דנית ואליאב בימים יפים יותר (צילום: אמיר מאירי)
דנית ואליאב בימים יפים יותר (צילום: אמיר מאירי)


הוא לא חוסך ביקורת מדנית ומוסיף: "אני עשיתי דרך נקייה, האינסטגרם שלי ומאות אלפי העוקבים שלי זה אך רק מעבודה. זה לא מטוסיק חשוף, זה לא מקוקו למעלה וזה לא מנופשים, אני לא מחפש להוציא לאף אחד את העיניים. להוריד עוקב, להוריד שם משפחה, איפה את הולכת? מה קורה? דנית פשוט עברה איזה שהוא גבול מסוים. דנית שיתפה כל עובר אורח בבית שלנו, הרגשתי שאונסים אותי". לגבי העסק הוסיף ואמר: "זה עסק שפתחתי לפני שנה, גרושתי התחילה לעבוד בו לפני חמישה חודשים. פתחתי אותו עם מנהלת שניהלה את המקום וגרושתי העיפה בבושת פנים, הבאתי עוד מנהלת שגם אותה היא סילקה. החברה הזאת היא שלי".

פעם היו פחות אויבים (צילום פז)
פעם היו פחות אויבים (צילום פז)