פסטיבל היום הולדת של אלין גולן מסרב להסתיים ומלכת היופי במיל' והאמא המסורה אילנית לוי החליטה לקחת את בתה לחופשת בנות לכבוד יום הולדתה ה-13 בברצלונה יחד עם הסבתא, רחל וחברות משפחה נוספות. לוי יודעת ליהנות מהחיים, אבל נראה שלמרות הכל לא הכל נוצץ בטיול שתכננה.

החבורה תיעדה בסטוריז באינסטגרם את כל מסעות השופינג המפרכים, כשהן עוברות מחנות לחנות בעיר הבירה הספרדית כשהרחובות סואנים והאנשים הם רבים. בין השיטוטים גנב מיומן הצליח להוציא את הארנק של לוי מהתיק ולגנוב לה אותו.




אילנית לוי בפניה לציבור (צילום: אינסטגרם)
אילנית לוי בפניה לציבור (צילום: אינסטגרם)




הדוגמנית, ניצלה את חשבון האינסטגרם הפופולרי והחדש שלה, כדי לשתף במקרה ולבקש את עזרת הציבור: "לכל הישראלים שמסתובבים באזור הרמבלס והקניון הסמוך, אם נתקלתם בדבר היפה הזה זרוק בצד הדרך או בפחים, תיקחו את זה, זה שלי! גנבו לי!", וצירפה תמונה של הארנק המדובר.

השמיים בוכים עם אילנית לוי (צילום:אינסטגרם)
השמיים בוכים עם אילנית לוי (צילום:אינסטגרם)

אכן סיטואציה לא נעימה ולוי נותרה במרכז ברצלונה ללא כרטיס האשראי שלה אך דאגה לראות את גם את הצד החיובי של העניין וכתבה: "השמיים בוכים על גניבת הארנק שלי, או שבעצם עשו לי טובה שאין לי יותר אשראי פה." אל תדאגו לה יותר מדי, נראה שכמו תמיד אילנית לוי לוקחת את הסיפור בהומור הנדרש והעלתה תמונה של מלא ממתקים וכתבה "מטביעות את יגוננו" עם תיוג של אלין בתה.




התנחמו באוכל כמו שאנחנו אוהבים (צילום: אינסטגרם)
התנחמו באוכל כמו שאנחנו אוהבים (צילום: אינסטגרם)