השחקנית דמי מור באווירת וידויים לקראת יציאת הספר האוטוביוגרפי החדש שכתבה. רק לפני יומיים חשפה כמה פרטים מעניינים על חיי הנישואים שלה ושל בעלה לשעבר, אשטון קוצ'ר ושיתפה את העולם כי נהגו לקיים שלישיות, דבר שבסופו של דבר הוביל את השחקן הצעיר לסדרת בגידות שהביאו לגירושים.

אתמול (שני) התראיינה מור ל"בוקר טוב אמריקה" בהנחיית דיאן סויר וכחלק מסבב קידום המכירות שלה חשפה מקרה מזעזע מילדותה וסיפרה על אונס שחוותה בגיל 15, לאחר שאמה האלכוהוליסטית סרסרה בה עבור 500 דולר. השחקנית שחזרה כי חזרה לילה אחד לביתה ומצאה שם גבר מבוגר ואנונימי שהיה לו מפתח לדירה ובהמשך הערב ביצע בה מעשים מגונים, כשכל זאת בחסות אמה. "זה היה אונס ובגידה הרסנית" מספרת מור בספרה.

דמי מור (צילום:Rich Fury,gettyimages)
דמי מור (צילום:Rich Fury,gettyimages)



השחקנית בת ה-56 סיפרה שלאחר האקט המיני הנורא הגבר שאל אותה "איך זה מרגיש מסורסרת בידי אמך?". כשסויר שאלה את מור אם היא מאמינה שאכן סורסה בידי אמה, השחקנית השיבה: "אני מאמינה עמוק בליבי שלא. אני לא חושבת שזאת הייתה עסקה מפורשת, אבל היא עדיין נתנה לו את הגישה".

נראה שהילדות של מור כלל לא הייתה קלה, והיא סיפרה שאמה החלה להוציא אותה לברים עוד בהיותה נערה צעירה על מנת שתכיר גברים וכשהייתה רק בת 12, אמה ניסתה להתאבד- אז הבינה שילדותה הסתיימה. היא משחזרת בספרה את האירוע ואומרת "הדבר הבא שאני זוכרת הוא שהשתמשתי באצבעותיי, אצבעות של ילדה קטנה שמנסה להוציא את הכדורים שאמא שלי בלעה בזמן שאבי מחזיק אותה ואומר לי מה לעשות".