אילון זרמון, פרסומאי פרובוקטור שידוע בימים אלו בעיקר בזכות בתו, אושיית האינסטגרם דנה זרמון, מככב בעצמו, ושלא מרצונו, בסדרת תצלומים - והפעם של אגף התנועה במשטרת ישראל. מתברר שרכב החברה שלו, שרשום על שמו, צבר מספר מכובד של דוחות מהירות - לטענת זרמון, שלא בידיעתו וללא הודעה אליו כחוק. בפנייה לבית המשפט לתעבורה בחיפה מסביר זרמון כי מזכירתו המבוהלת קיבלה בתחילת השנה שעברה שיחת טלפון מפחידה שבה נאמר לה שחשבונו מעוקל והיא מיהרה לשלם את הקנסות באמצעות כרטיס האשראי של החברה, שוב, ללא ידיעתו של זרמון. עכשיו זרמון מבקש באמצעות עורך דינו, מקס אלפסי, להישפט על קנסות אלו או, לחלופין, לבטלם כליל, תוך כדי כך שהוא מזכיר את היסטוריית אמינותן המפוקפקת של מצלמות המהירות של המשטרה.

שלום לאילון זרמון, מצטרף למשמרות הזהירות בדרכים?

“אני קורא לכולם לנהוג בזהירות ובאחריות. שנה טובה".


מטעמו של עו"ד מקס אלפסי, בא כוחו של זרמון, נמסר: “מדובר בעבירת מהירות של מצלמת א'3 שאמינותה באותה תקופה הוטל בספק, ולכן הגשנו בקשה לביטול ההרשעה".

אילון זרמון (צילום פרטי)
אילון זרמון (צילום פרטי)

>ביום הבחירות בחרו אומנים רבים, אחרי מימוש זכותם האזרחית, להגיע לתיאטרון הקאמרי, למופע ההצדעה לדודו פישר על חזרתו לבמת ברודווי. פישר, שהחל את דרכו כחזן ובזכות הקאמרי הגיע לברודווי והפך לכוכב בינלאומי, חוזר בקרוב לככב בברודווי במחזמר שמבוסס על סיפור חייו. אשתו, רויטל, כתבה והלחינה את המחזמר וביום הבחירות הפיקה את מופע ההצדעה. על הבמה שרו עם פישר דוד ד'אור, עמיר בניון, קובי אפללו, מאור אדרי ועוד. בקהל נכחו עשרות אומנים ומפיקים מוכרים שבאו להצדיע לפישר, ביניהם רינת גבאי, דורית ראובני, ננסי ברנדס, מיקי פלד ועוד. לסיום ריגש פישר את הקהל באמירה מאחדת שזכתה למחיאות כפיים סוערות: “יש פה כאלף איש עם דעות פוליטיות שונות. המכנה המשותף שלנו שכולנו אוהבי ארץ ישראל ומוזיקה, ושום דעה לא תפריד את אחדותנו".

דודו פישר ואשתו רויטל (צילום: אלירן אביטל)
דודו פישר ואשתו רויטל (צילום: אלירן אביטל)