15 דקות תהילה? מסתבר שיש כמה סלבס שאפילו 365 ימים לא הספיקו להם והיו ל"ראש" במהלך כל השנה ולא הפסקתם לשמוע את השם שלהם ויש כמה כאלו שנהיו לזנב ונעלמו מהרדאר. עוד שנה עברית הגיעה לסיומה ובהחלט הרבה דברים התרחשו בעולם הבידור בשנה החולפת. סלבס רבים התחתנו כמו נטע אלחמיסטר ומאיה בוסקילה ועשו חשק לאחרים לדוגמא איתי לוי, סטטיק ואייל גולן לשלוף טבעת. היו לא מעט ריבים מתוקשרים שהסעירו את הרשתות החברתיות- כמובן שאנחנו מדברים על אופירה אסייג ואייל גולן, ודנית גרינברג ואליאב אוזן שחוללו רעידת אדמה. TMI מסכמים שנה ובודקים מי היה בראש סדר היום וכיכב לכם בפיד בכל יום ומי התחיל בהילוך גבוה ובמהלך השנה נעלם לכם מהתודעה.

תמיד בראש:

אייל גולן

(צילום: אלוני מור)
(צילום: אלוני מור)


הזמר אייל גולן עבר שנה מאוד מתוקשרת ונראה שקשה לו לשמור את שמו מחוץ לכותרות. אחרי תקופה ארוכה של שמועות והכחשות, בדצמבר האחרון גולן וזוגתו דניאל גרינברג בת ה-25 יצאו בהצהרה שהם בזוגיות בטיימינג מאוד מעניין, יום לפני חתונתה של גרושתו ואם ילדיו, אילנית לוי לבחיר ליבה, אלירז שדה. מאז השניים הספיקו להתארס כשהזמר ירד על ברכיו במהלך חופשה בקפריסין.

לצד השמחה, גולן כיכב בכותרות גם בהקשרים פחות נעימים וביוני האחרון פרסמו אורלי וילנאי וגיא מרוז את התחקיר שערכו על פרשת הנערות והעלו את הנושא לכותרות שנים לאחר המקרה, כשראיינו את הנערות מהפרשה. אם זה לא הספיק, נוסיף לזה את הריב המתוקשר של הזמר עם החברה הטובה לשעבר, המנחה אופירה אסייג, שטענה כי גולן ניתק קשר עם חבריו ושגרינברג "כישפה אותו", לאחר שהחליט לעקוב רק אחר משפחתו ברשת האינסטגרם ובעקבות כך, שמו של גולן לא ירד מהכותרות מהכותרות של אתרי הבידור. נאחל לו שהשנה הבאה עלינו לטובה תהיה בעיקר שנה של עשייה, ופחות דרמות.

אופירה אסייג

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

אי אפשר להזכיר את אייל גולן ולפסוח על הצ'ילבה החדשה שלו, מי שהייתה חברתו הטובה ביותר, המנחה אופירה אסייג. לאחר הריב המתוקשר עם גולן והניסיון "לעשות סולחה" בשידור של התוכנית אותה היא מגישה עם אייל ברקוביץ' בערוץ קשת 12, הדרמה בסופו של דבר נגמרה בהעמקת הריב, אסייג הסתבכה גם עם יוצא הריאליטי גילי כהן שהחליט לומר את דעתו על המנחה ברשתות החברתיות וחטף מכתב תביעה מאיים מעורכי דינה של המנחה.

למרות שנראה כי אסייג בעיקר הסתבכה והסתכסכה, היא הצליחה לעשות את הסולחה הכי חשובה בחייה וחזרה לבעלה גילי מנקין. נאחל לאופירה שנה של שלום ואחווה עם סובביה!

בר רפאלי

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

שנה בלי ג'וס על בר רפאלי היא לא שנה טובה. מאבק שנמשך כעשור בין רפאלי לרשויות המסים בישראל, נגמר בהפסד של הדוגמנית. באפריל האחרון נקבע כי בעלת הנכסים תשלם מסים בגין הכנסות של מיליוני שקלים שלא הוצהרו ברשתות המסים והיא עדיין לתשובה על הערעור שהגישה כך שהסיפור מבחינתה טרם הסתיים. השנה של רפאלי אולי התחילה ברגל שמאל אבל המשיכה עם בשורות חיוביות.

המנחה הגישה את האירוויזיון במאי האחרון ביחד עם החבר לשעבר אסי עזר, ואפילו הצליחה להשלים איתו ולשתף איתו פעולה בקמפיין חדש לרשת המשקפיים שבבעלותה. ההייליטייס של השנה עבור הדוגמנית היפה הוא הרחבת המשפחה, וכי רפאלי מצפה לבייבי שלישי, הפעם בן זכר אחרי שתי בנותיה ליב ואל. את ההריון השלישי, תעביר האמא המסורה לצד בעלה עדי עזרא שהחליט לפרוש מעבודתו כדי להיות לצדה. נאחל לה שבשנה הבאה תהיה מוקפת באנשים ישרים ופחות בכסף לא מוצהר.

בן אל תבורי

(צילום: אמיר מאירי)
(צילום: אמיר מאירי)

הזמר בן אל תבורי והבן של שימי תבורי לא מפסיק לספק כותרות. אם בשנה שעברה דיברנו על הסכסוך שלו עם אביו, השנה את מקום הריבים בחייו תופס הפן הרומנטי. תבורי ג'וניור הציג זוגיות יציבה עם אורטל עמר, אך זמן קצר לאחר לידת בנו הבכור תו פרינס השניים החליטו לפרק את החבילה. שני הצעירים לא הצליחו לעשות את זה בנועם והוציאו את כל הכביסה המלוכלכת ברשת האינסטגרם. הזמר העלה סרטוני התגופפות עם צעירה לא מוכרת ממהלך ביקורו בניו יורק, האשים את עמר כי היא 'גולד דיגרית' (רודפת כסף) והכניס את כולנו לפרידה הקשה של השניים במהלכה אפילו הוזמנה לבית של השניים משטרה.

בקיץ האחרון שמו של תבורי נקשר לדוגמנית הנורווגית, אליזבת אלן, ששהתה בביתו מספר חודשים לאחר שקיבלה הזמנה מיוחדת מהזמר, הבחורה סולקה מהדירה ולא נשארה חייבת כשסיפרה ש"הוא התלונן שאני לא מנקה". נאחל לבן אל תבורי לשנה החדשה זוגיות בריאה וארוכה ומקווים שלמד לקח איך לנהל את המלחמות שלו.

נשרכים מאחור

קובי מרימי

(צילום: מתן צור)
(צילום: מתן צור)

אין ספק שהשנה התחילה כשנה טובה לזמר קובי מרימי שייצג אותנו באירוויזיון בישראל. לאחר זכיה בגמר של התכנית 'הכוכב הבא לאירוויזיון', הזמר הגיע ישירות לגמר הגדול של האירוויזיון עם השיר HOME. השיר ספג ביקורת רבה ומוקם במקומות נמוכים בטבלת ההימורים. אין ספק שמרימי נתן ביצוע מרגש, כל כך מרגש שהוא בעצמו בכה בסופו, אך כפי שצפו המהמרים, מרימי הגיע רק למקום ה-23 בתחרות. כנראה שמרימי נבהל מגודל המעמד וגודל האכזבה כי הוא קצת נעלם לנו מאז. אמנם הוא צחק על עצמו בקמפיין לבנק מוכר, אך בגזרה המקצועית הוא נותר קצת מאחור עם שיר אחד בלבד. נאחל לו בשנה הבאה להוביל במצעדי הלהיטים!

נטע ברזילי

(צילום: אמיר מאירי)
(צילום: אמיר מאירי)

מנציגנו האחרון, לנציגת האירוויזיון שעשתה לנו כבוד בעולם וזכתה במקום הראשון והביאה את התחרות לישראל- נטע ברזילי, כפרעליה. הבאזז שנוצר סביב הזמרת בשנה שעברה היה בלתי נמנע ובכל מקום שמעתם את שמה או את שיריה. מאז, היא מצאה זוגיות חדשה עם אילן בן אור וישנו שקט תעשייתי מכיוונה. יש הרגשה שקצת נמאס לשמוע או לראות אותה לאחר שהופיעה בכל מקום וייתכן שזו אפילו החלטה מקצועית לקראת חזרה שלה לכותרות ובענק. נאחל לה בשנה הבאה להמשיך לייצג אותנו בכבוד מסביב לגלובוס!

רוסלנה רודינה

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

מרגיש שלדוגמנית רוסלנה רודינה יש קצת טראומה מאור הזרקורים מאז הפרידה מהזמר אייל גולן. ייתכן שהפיכתה לאמא של יאן גולן, בנם המשותף של השניים גרמה לה להתרחק מהשקות ואירועים מתוקשרים. רודינה חובקת זוגיות יציבה הרחק מאור הזרקורים וכעת החליטה לפתוח בקריירה חדשה, סוכנת דוגמניות ולבלות את זמנה מהצד השני של הפקות האופנה. לנו מרגיש שיוצאת הריאלטי רוצה קצת שקט מהחיים התקשורתיים. נאחל לה בהצלחה בקריירה החדשה!

מריה דומרק

(צילום: אסף לב)
(צילום: אסף לב)

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם מריה דומרק כבשה את הכותרות בשנה שעברה כשנכחה בבית האח הגדול. זוכרים איך דומרק נכנסה לבית כשהיא בזוגיות ותיקה עם בועז יוסף אך בזמן ששהתה בבית הסגור התאהבה ברועי קורנבלום, דייר נוסף בבית? הקוראים עקבו באדיקות אחר הסיפור, והדוגמנית רק חיכתה לצאת מבית האח כדי לעשות את המעשה הברור ולהיפרד מהחבר הפגוע וליפול לזרועותיו של קורנבלום.

השניים חובקים זוגיות יציבה מאז אך נראה שהדוגמנית אכלה סיבוב על הביצה המקומית. יוצאת הריאלטי מחקה את כל התמונות מרשת האינסטגרם שהביאה אותה לפרסום, כי לא הצליחה להתמודד עם התגובות הרעות שקיבלה וגם קצת נעלמה מהכותרות, בכל הקשר שהוא. נאחל לה בשנה הבאה להתייחס פחות לתגובות הרעות!