זו הייתה תקופה די רגועה בגזרת משפחת נואלס, אבל נראה שהשקט הופר בבשורה ממש לא נעימה. מתיו נואלס, אביהן של ביונסה ואחותה הצעירה סולאנג' סיפר לראשונה היום (רביעי) בתכנית הטלוויזיה "בוקר טוב אמריקה" המשודרת בערוץ ABC, על המאבק האישי שלו במחלת הסרטן וחשף כי אובחן כחולה בסרטן השד.

ביונסה, טינה נולס ומתיו נולס (צילום: Frank Micelotta,gettyimages)
ביונסה, טינה נולס ומתיו נולס (צילום: Frank Micelotta,gettyimages)

ייתכן והופתעתם לגלות כי גם גברים עלולים לחלות במחלה, ואכן זה לא משהו נפוץ, שכן גברים מחזיקים בפחות מאחוז אחד בשכיחות לחלות בסרטן השד, אך למרבה הצער נולאס בן ה-67 נכנס לסטטיסטיקה. "זה גנטי", סיפר נואלס. "זה אומר שלילדים שלי יש סיכוי גבוה יותר לחלות ואפילו לנכדים שלי. כולם מתמודדים עם זה והם כמובן ישר הלכו להיבדק". אב המשפחה סיפר כי באחד הימים הוא הבחין בנקודות דם על החולצה שלו וכשהראה אותן לאשתו היא סיפרה שמצאה כתמים דומים על המצעים שלהם. הוא יצר קשר עם הרופא שלו ששלח אותו לממוגרפיה וכך גילה שהוא חולה.



בסוף חודש יולי נואלס עבר ניתוח, הוא "מרגיש מעולה" ויש לו פרספקטיבה חדשה על החיים. הוא הפסיק לשתות, התחיל להתאמן ועושה מדיטציה. אביה של ביונסה התחתן בשנית ב-2013 עם ג'נה אייברי ויש לו שני ילדים נוספים, לאחר גירושיו מטינה נולאס. ביונסה נעדרה בזמנו מחתונתו השנייה עקב "לוח זמנים צפוף" לטענתה.

כזכור, מערכת היחסים של ביונסה עם אביה לא נמצאת בשיא פריחתה לאחר שהזמרת חשפה כי הוא בגד באמה עם השחקנית אלכסנדרה רייט והחליטה לפטר אותו מתפקיד הסוכן האישי שלה. אנחנו מקווים שבזכות המאבק הזה הקשרים יתחדשו וביונסה תעמוד לצידו של אביה.