ג'ניפר אניסטון לא תספק לכם בדרך כלל יותר מדי מידע בנושא זוגיות, לאחר שהתגרשה לפני כשנתיים מהשחקן ג'סטין ת'רו אך במהלך ראיון של השחקנית בתוכנית הרדיו של המגיש האוורד שטרן, הסכימה לספר על חיי האהבה שלה או יותר נכון - הרווקות. כשנשאלה האם היא כרגע יוצאת עם מישהו סיפרה שהיא מאוד עסוקה ופשוט אין לה זמן לזה. נראה שאניסטון בת ה- 50 נהנית מחיי הרווקות ומסרבת לשידוכים ולאחר ששטרן הציע לה שידוך היא ענתה: "לא כרגע. אני פשוט לא אוהבת שמשדכים לי, שונאת את זה".

נראה שגירושיה של אניסטון מת'רו בן ה- 48, הכניסו את חיי האהבה שלה למשבר וכפי שסיפרה לשטרן, היא נאלצה לחפש פסיכולוג כדי להתמודד עם הפרידה וההשלכות שבאו בעקבותיה. כזכור, השחקנית ובעלה התגרשו בסוף 2017 לאחר שנתיים של נישואים אך בכל זאת נפגשו ביולי האחרון כדי להיפרד מכלבתם המשותפת, דולי.

אניסטון ות'רו בימים יפים יותר (צילום: Splashnews(
אניסטון ות'רו בימים יפים יותר (צילום: Splashnews(


מלבד השיתוף על חיי הרווקות שלה, סיפרה שחקנית הסדרה "חברים" כי היא עדיין מבלה זמן משותף עם חבריה לסדרה ומאוד נהנית איתם: "בדיוק אכלתי ארוחת ערב עם כל החבורה, כולם היו שם". בימים אלה הסיטקום הנצחי חוגג 25 שנים מאז עלייתו למסך ביתכם, וכשנשאלה אניסטון על הסיכוי לאיחוד של השחקנים לפרקים חדשים אמרה: "לא יידרש הרבה כדי לאסוף אותנו יחד, בכנות אהבנו את העבודה על הסדרה, אבל אנחנו חושבים שאם נעשה איחוד זה לא יראה אותו דבר, זה יהרוס את מה שהיה".